نگاهی کوتاه به پورشه کاین هیبریدی 2018...


...

خودروهای پورشه همیشه هیجان‌انگیز بوده‌اند و هر نسل از خودروهای تولیدی این برند با تفاوت چشمگیر نسبت به گذشته، محبوبیت پورشه آلمان را حفظ کرده‌اند. خودروهای هیبریدی معمولا برای مردم جذابیت خودروهای سوخت دیزلی را ندارند اما برخی از کمپانی‌های مطرح دنیا پرچمداران هیبریدی خود را به‌حدی خوب می‌سازند که خریداران ترجیح می‌دهند هیجان را با یک نمونه پاک و کم مصرف تجربه کنند.

تبلیغات

نگاهی کوتاه به پورشه کاین هیبریدی 2018...

در استرالیا، ۶۰ درصد از کل فروش نسل گذشته Cayenne از نوع دیزلی بوده و در حال حاضر، یکی از چهار پانامرا فروخته شده تنها پیشرانه ترکیبی یا همان هیبریدی دارد. البته نباید از حق گذشت که با نگاه به اعداد و ارقام توانایی‌های مدل دیزلی کاین، آدم به خرید نسخه دیزلی بیشتر ترغیب می‌شود اما نمونه هیبریدی نیز چندان بد نیست.

قیمت نسخه پایه این خودرو ۱۳۶،۵۰۰ دلار قیمت دارد.

نگاهی کوتاه به پورشه کاین هیبریدی 2018...

کاین هیبریدی با موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژر V6 بنزینی و با توان ۲۵۰ کیلووات و ۴۵۰ نیوتن‌متر تولید شده. موتور الکتریکی بکار گرفته شده در این خودرو توانایی تولید حداکثر ۱۰۰ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد که کل توان خروجی ترکیبی ۳۴۰ کیلو وات و ۷۰۰ نیوتن‌متر خواهد شد. گیربکس هشت‌سرعته تیپ‌ترونیک همراه وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد.

نگاهی کوتاه به پورشه کاین هیبریدی 2018...

بنابر ادعای پورشه، کاین هیبریدی بسیار انعطاف‌پذیر بوده و برای خانواده شما یک خودروی لوکس با قدرت خواهد بود. بسیاری از توانایی رانندگی خودروهای هیبریدی راضی نیستند و پورشه نیز با شش حالت رانندگی Sport، Sport Plus، Hybrid، E-Power، E-Charge و E-Hold سعی کرده به آنها کمک کند تا راحت‌تر تنظیمات خودرو را مناسب سلیقه خود تغییر دهند. داخل کابین بسیار شیک و باکیفیت ساخته شده و همان راحتی مورد نیاز شما در داخل کابین مهیا شده است.

نگاهی کوتاه به پورشه کاین هیبریدی 2018...

در طراحی کابین ویژگی‌های ظاهری خودروهای پورشه اعمال شده که همه آن را دوست دارند. صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی جدید و با کیفیت، سیستم دوربین خارجی عالی بخش مهم تغییرات کابین محسوب می‌شوند. شاید تنها بخش ضعیف کاین هیبریدی محدوده حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی باشد. این خودرو بدون بکارگیری موتور بنزینی با پیشرانه الکتریکی خود تنها ۴۴ کیلومتر می‌تواند طی کند که واقعا کم است.

نگاهی کوتاه به پورشه کاین هیبریدی 2018...

باتری این خودرو تنها در مدت ۸ ساعت شارژ کامل می‌شود و مشخصات قابل قبولی دارد. حالت ذخیره انرژی (E-Hold) برای کاین هیبریدی یک انتخاب کاملا هوشمندانه بوده و در مسافت‌های طولانی بسیار کاربردی است. سیستم ترمز اضطراری این خودرو در برخی از موارد کاملا بی‌جا عمل می‌کند و این بسیار ناراحت کننده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استقبال پرشور رانندگان هرمزگانی از تجربه رانندگی با محصولات تجاری بهمن