بالوتلی احتمالا کاپیتان ایتالیا در بازی دوستانه با فرانسه خواهد بود


بالوتلی احتمالا کاپیتان ایتالیا در بازی دوستانه با فرانسه خواهد بود

طرفداری- ماریو بالوتلی، مهاجم 28 ساله تیم ملی ایتالیا در بازی دوستانه برابر عربستان موفق به گلزنی شد اما در استادیوم محل برگزاری بازی، بنری با مضمون "کاپیتان ایتالیا، خونی ایتالیایی خواهد داشت" آورده شده بود که مقصودی نژادپرستانه نسبت به بالوتلی داشت.

بالوتلی در واکنش به این موضوع، گفت که در سال 2018 زندگی می کنیم و دیگر این رفتارها کافی است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ایتالیا و فرانسه طی یک بازی دوستانه در این هفته برابر هم قرار می گیرند و ممکن است سوپرماریو کاپیتان آتزوری در این دیدار دوستانه باشد. لئوناردو بونوچی، کاپیتان کنونی تیم ملی ایتالیا بنا به دلایل شخصی به ایتالیا بازگشته و احتمالا ماتیا کالدارا به جای وی به میدان خواهد رفت. پس از بونوچی، اکنون ماتیا دی شیلیو و ماریو بالوتلی، با انجام 34 بازی ملی، بیشترین تعداد بازی ملی در تیم فعلی ایتالیا را دارند اما ممکن است بازوبند کاپیتانی بر دست دی شیلیو بسته شود زیرا او 49 بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شده اما بالوتلی 38 بار.

با این حال، بالوتلی هنوز این فرصت را دارد تا در بازی با فرانسه که در شهر نیس برگزار می شود، کاپیتان تیم ملی ایتالیا باشد. میکله اووا، مدیر فنی تیم ملی ایتالیا احتمال این موضوع را تایید کرد. اووا همچنین رسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایتالیا به بالوتلی که اصلیتی غنایی دارد را امری عادی دانست و نژادپرستان را احمق خواند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مثلث مهاجری، عبدی، خبیری! / دورهمی خندان مالک و مدیرعامل با مهاجری (عکس)