گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود


گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

رسانه کلیک – تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با گلکسی S10 سامسونگ منتشر شده است. بر اساس جدیدترین گزارش، این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. به تازگی گزارشی منتشر شده که بر اساس آن گلکسی S10 سامسونگ در سه ماهه اولیه 2019 معرفی می شود. انتظار می رود […] نوشته گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود...

رسانه کلیک – تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با گلکسی S10 سامسونگ منتشر شده است. بر اساس جدیدترین گزارش، این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

به تازگی گزارشی منتشر شده که بر اساس آن گلکسی S10 سامسونگ در سه ماهه اولیه 2019 معرفی می شود. انتظار می رود گلکسی اس 10 اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر باشد.

بر اساس جدیدترین گزارش گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. در حال حاضر هواوی پی 20 پرو دارای دوربین اصلی سه گانه است.

میزان تقاضا برای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس کمتر از انتظارات سامسونگ بوده است. با این حال این کمپانی کره ای قصد دارد با استفاده از دوربین سه گانه در پرچمدار آینده خود میزان فروش آن را افزایش دهد.

شایعات گذشته به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در آیفون X پلاس اشاره کرده بودند. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد با محصول آینده اپل رقابت کند (دوربین سه گانه آیفون 2019 به زوم پیشرفته و تشخیص مسافت مجهز می شود).

گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

استفاده از دوربین سه گانه با امکان تشخیص مسافت باعث می شود که علاوه بر افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده در شرایط نوری ضعیف و بهبود قابلیت زوم، گلکسی S10 سامسونگ در زمینه واقعیت افزوده نیز پیشرفت داشته باشد.

در ماه مارس از گوشی هواوی P20 پرو با دوربین اصلی سه گانه رونمایی شد. این دستگاه اولین اسمارت فون مجهز به دوربین اصلی سه گانه در جهان محسوب می شود. این دوربین از سنسورهای 40، 8 و 20 مگاپیکسلی بهره می برد.

گزارش اخیر در رابطه با محصول سامسونگ به استفاده از سیستم شناسایی چهره سه بعدی اشاره می کند. در حال حاضر دو گوشی هوشمند آیفون ایکس و شیائومی Mi 8 اکسپلورر دارای این سیستم هستند.

هم اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه منتشر نشده است. با این حال انتظار می رود قدرت این محصول را پردازنده اسنپدراگون 855 تامین کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل