مراسم تجلیل از پیشکسوتان رادیو برگزار شد


مراسم تجلیل از پیشکسوتان رادیو با حضور رئیس رسانه ملی و جمعی از گویندگان و برنامه سازان رادیو برگزار شد.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان رادیو برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجلیل از پیشکسوتان رادیو با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی، حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از گویندگان و برنامه سازان رادیو چون مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا، داوود حیدری، علیرضا معین، فریبرز گلبن و ... در سالن همایش های بین‌المللی صدا و سیما رادیو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی ضمن خیرمقدم به حضار و اهالی رادیو گفت: امشب، شبی بسیار خوش یمن است. من همیشه پیش شما رادیویی ها احساس جوانی می‌کنم. اگر امروز رادیو بعد از ۷۴ سال بلندقامت ایستاده، دلیلش این است که چهره‌های نامداری چون شما قدخمیده شدند تا پرچم رادیو برافراشته باشد. امروز یادگار بزرگی از دوره پرافتخار کار و تلاش خودتان را شاهد هستید که نسل جدید باید از شما درباره آن بیاموزند.

وی بیان کرد: خیلی از شما عزیزان در رادیو بزرگ و ماندگار شدید. خیلی‌ها از سکوی رادیو پرش کردند و رفتند؛ اما عزیزانی هستند که نقطه اوج فعالیتشان رادیو بود. ان شاء الله آن‌ها هم قدردان این پایگاه فرهنگی هستند و خودشان را وامدار این مجموعه می‌دانند. خیلی از رادیویی ها همیشه در مراسم‌های گوناگون، اشاره می‌کنند که نان و نمک رادیو را خورده اند.

شاه آبادی ادامه داد: من تعصب آنچنانی به رادیو ندارم که بخواهم بین اهالی صدا و سیما فرق بگذارم؛ ولی اصولا رفاقت‌ها و مودت‌ها بی دلیل شکل نمی‌گیرد و زلف‌ها به هم گره نمی‌خورد. بسیاری از پیشکسوتان رادیو، جوانی و توان خودشان را پای این رسانه گذاشتند و این دلیل مهم و ریشه داری است که باید قدر این ریشه ها دانسته شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم مجموعه صدا و سیما قدردان خدمات شما عزیزان باشد. ما همواره تلاش می‌کنیم خط به خط آنچه شما برای ما به ارمغان گذاشتید را سرمه چشم کنیم و از آن درس بگیریم.

همچنین در ادامه برنامه، ایرج برخوردار یکی از پیشکسوتان و برنامه سازان رادیو ضمن تشکر و قدردانی از اهالی رادیو و مدیران وقت گفت: این مراسم فرصت خوبی برای دیدار یکدیگر است که از بانی برپایی آن (آقای شاه آبادی) تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: رادیو خانه اصلی ماست. خصیصه معماری رادیو ارگ آنجا را به خانه ما تبدیل کرده بود. به نظرم گردآوری این جمع در اینجا ارزش گذاری به هنر رادیو است که باید آن را ارج نهیم.

در ادامه این مراسم دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی با حضور در جمع پیشکسوتان رادیو، با آنها دیدار کرد و به گفتگو نشست.

سپس، فاطمه آل عباس با اشاره به حضور جمع کثیری از رادیویی ها در این مراسم خطاب به علی عسکری گفت: برخلاف مهمانی هایی که برخی هنرمندان آن را تحریم کردند، ما رادیویی ها اصلاً این مراسم را تحریم نکردیم و‌ همه در آن حضور داریم؛ چون که بعد از سالها این مراسم برگزار شده و حق ماست.

در ادامه این مراسم، حسین آهی از شاعران کشورمان به شعرخوانی و یک گروه موسیقی به اجرای قطعاتی پرداختند.

در ادامه، رئیس رسانه ملی به سخنرانی در باب اهمیت رسانه و جایگاه رادیو در میان مردم پرداخت. برای خواندن متن کامل صحبت های دکتر علی عسکری اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟