راهنمای انتخاب لباس بر اساس فرم اندام


آیا تا کنون در مورد اندام های سیب و گلابی چیزی شنیده اید؟ فرم اندام و هیکل همه ما را می توان به یک میوه یا یک شکل هندسی تشبیه کرد. اندام گلابی شکل، مثلثی، مستطیلی ، سیبی شکل ،ساعت شنی از رایج ترین فرم های بدن هستند. انتخاب لباس بر اساس فرم اندام راهکاری [...] نوشته راهنمای انتخاب لباس بر اساس فرم اندام اولین بار در فروشگاه اینترنتی...

آیا تا کنون در مورد اندام های سیب و گلابی چیزی شنیده اید؟ فرم اندام و هیکل همه ما را می توان به یک میوه یا یک شکل هندسی تشبیه کرد. اندام گلابی شکل، مثلثی، مستطیلی ، سیبی شکل ،ساعت شنی از رایج ترین فرم های بدن هستند. انتخاب لباس بر اساس فرم اندام راهکاری تضمین شده برای شیک پوشی است که مورد توجه طراحان مد و لباس نیز قرار گرفته است. در واقع هر فرد با انتخاب لباس بر اساس فرم بدن خود، به بهترین شکل ممکن دیده می شود. بنابر این می توان نتیجه گرفت که لباس های خوش رنگ و طرح های متنوع هر کدام برای اندام خاصی طراحی شده اند. ناریسه این بار ترفندهای شیک پوشی و انتخاب لباس بر اساس فرم اندام را ارائه می دهد.

انتخاب لباس بر اساس فرم اندام سیب

صرف نظر از وزن و قد، شکل اندام هر فرد شکل مشخصی دارد. همه افراد چاق، به یک تیپ خاص دیده نمی شوند این تفاوت ناشی از فرم اندام در هر فرد است. اندام سیبی شکل اصطلاحی است که طراحان مد برای افرادی که وزن بالاتنه بیشتری دارند، در نظر گرفته اند. در اندام سیبی شکل شانه ها پهن تر بوده، شکم بزرگ و قسمت پایین تنه باریک تر است. اگر از سیب ها هستید با چند ترفند ساده میان تنه را کشیده تر و کمر را باریک تر نشان دهید. جالب است بدانید که ۱۴ درصد از خانم ها اندام سیبی شکل دارند، پس شما تنها نیستید.

با یقه هفت تفاوت را احساس کنید. لباس هایی که در بالاتنه تیره رنگ هستند تاثیر خوبی بر اندام دارند. لباس های تنگ را کنار بگذارید. لباس های کمی گشاد شکم را پنهان می کنند. با بوت و پوتین های کوتاه توجه را از بالاتنه به پاها جلب کنید. استفاده از کمر بند در صورتی که قسمت کمر تنگ نباشد ایده بدی نیست. دامن کوتاه، مانتوی کوتاه و لباس هایی که پاها را نشان می دهند برای سیب ها مناسب تر هستند.

انتخاب لباس بر اساس فرم اندام گلابی

راهنمای انتخاب لباس بر اساس فرم اندام

خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند در حدود ۲۰ درصد تخمین زده شده اند. به نظر می رسد گلابی ها از سیب ها بیشتر باشند. اندام های گلابی شکل بر عکس سیبی شکل ها، در قسمت پایین تنه عریض تر از بالاتنه هستند. در واقع اندام های شبیه به گلابی دارای باسن بزرگتر و شانه های کوچتری هستند. تاکید بر کمر ، بازوها، شانه و سرشانه راز شیک پوشی گلابی هاست. هدف کوچک نشان دادن باسن با جلب توجه به بالاتنه است.

کت کوتاه و بالای کمر را امتحان کنید. از لباس های اپل دار استفاده کنید تا بالاتنه بزرگتر دیده شود. از پوشیدن شلوارهای تنگ و دامن های چسبان خودداری کنید. برای تعادل در پایین تنه لبه های شلوار و دامن را پهن تر بگیرید. از بلوزهای رنگ روشن و دامن های تیره رنگ استفاده کنید از لباس های خط دار و پارچه های با راه عمودی برای دامن استفاده کنید. با پوشیدن کفش های پاشنه بلند، پاها را کشیده تر و اندام را موزون تر نشان دهید.
.IRPP_ruby , .IRPP_ruby .postImageUrl , .IRPP_ruby .centered-text-area .IRPP_ruby , .IRPP_ruby:hover , .IRPP_ruby:visited , .IRPP_ruby:active .IRPP_ruby .clearfix:after .IRPP_ruby .IRPP_ruby:active , .IRPP_ruby:hover .IRPP_ruby .postImageUrl .IRPP_ruby .centered-text-area .IRPP_ruby .centered-text .IRPP_ruby .IRPP_ruby-content .IRPP_ruby .ctaText .IRPP_ruby .postTitle .IRPP_ruby .ctaButton .IRPP_ruby .ctaButton .IRPP_ruby:after
بیشتر بخوانید
تنوع در پوشش با انتخاب روسری و شال مناسب

انتخاب لباس بر اساس فرم اندام مثلثی

اگر در جلوی آینه به اندام خود نگاه کنید، شکل یک مثلث معکوس را در اندام خود می بینید. به این ترتیب شانه های پهن، قفسه سینه ای برجسته دارید که به دور کمری باریک ختم می شود. پاها نقاط قوت اندام های مثلثی شکل هستند. با انتخاب پوشش مناسب می توان توجه را از شانه های عریض به قسمت پایین تنه انتقال داد. با این ترفندها تعادل را در فرم اندام مثلثی حفظ کنید.

از پوشیدن تاپ های حلقه ای و بندی خودداری کنید. لباس های دکلته که خط گردن و سرشانه را نشان می دهد مناسب شما نیست. دامن های رنگ روشن و بلند بپوشید. شلوارهای دم پاگشاد برای اندام مثلثی ایده آل است. دامن های پیلی دار، باعث افزایش دور کمر و تعادل بیشتری در اندام می شود.

انتخاب لباس بر اساس فرم اندام مستطیلی

راهنمای انتخاب لباس بر اساس فرم اندام

تقریبا ۴۶ درصد افراد دارای اندامی صاف و شبیه به مستطیل هستند. در این افراد اندازه بالاتنه و پایین تنه تفاوت آشکاری ندارد. شانه ها، باسن و سینه ها صاف و بدون برجستگی هستند. این افراد در قسمت دور کمر، سرشانه و ران ها تقریبا باریک و به یک اندازه هستند. اگر فرم اندام مستطیلی دارید نیازی نیست هیچ یک از اندام خود را پنهان کنید. در واقع چیزی برای نا دیده گرفتن وجود ندارد. انتخاب لباس بر اساس فرم اندام مستطیلی تاکید بر ایجاد قوس و منحنی در فرم بدن دارد.

از کت بلند شیک و خوش دوخت استفاده کنید. لباس های یقه باز با طرح های قوس دار توری بپوشید. از جادوی رنگ ها برای جلوه بالاتنه استفاده کنید. به جای تیشرت های ساده،از سبک لباس زیر و رو استفاده کنید. از اکسسوری های مناسب و کمربند استفاده کنید. به جای ساپورت از شلوارهای جین با طرح های متنوع استفاده کنید.

انتخاب لباس بر اساس فرم اندام ساعت شنی

اندام های ساعت شنی یا کمر باریک ها در حدود ۸ درصد ازا فراد جامعه هستند و جمعیت محدودتری دارند. در فرم اندام ساعت شنی عرض شانه ها و باسن تقریبا برابر است ولی در قسمت میان تنه، به وضوح باریکی و کوچک بودن کمر دیده می شود. در خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند انحناها و قوس های بدن به زیبایی دیده می شود. شاید بتوان ساعت شنی ها را خوش فرم ترین اندام در بین سایر افراد دانست که هیکل مناسبی دارند. ساعت شنی ها نباید با پوشیدن لباس های گشاد و نامناسب، اندام خود را پنهان کنند. انتخاب لباس بر اساس فرم اندام ساعت شنی کار دشواری نیست.

لباس های جذب و چسبان بپوشید. یقه هفت اندام ساعت شنی را شکیل تر نشان می دهد. از کمربندهای پهن با تزئینات استفاده کنید. دامن های کمر پهن را امتحان کنید. شلوار جین راسته بپوشید. از الگوهای اختصاصی برای دوخت لباس استفاده کنید.
.IRPP_ruby , .IRPP_ruby .postImageUrl , .IRPP_ruby .centered-text-area .IRPP_ruby , .IRPP_ruby:hover , .IRPP_ruby:visited , .IRPP_ruby:active .IRPP_ruby .clearfix:after .IRPP_ruby .IRPP_ruby:active , .IRPP_ruby:hover .IRPP_ruby .postImageUrl .IRPP_ruby .centered-text-area .IRPP_ruby .centered-text .IRPP_ruby .IRPP_ruby-content .IRPP_ruby .ctaText .IRPP_ruby .postTitle .IRPP_ruby .ctaButton .IRPP_ruby .ctaButton .IRPP_ruby:after
بیشتر بخوانید
۳ ترفند ساده برای مراقبت از کیف چرمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403