E3 2018: بازی Battletoads دوباره معرفی شد


E3 2018: بازی Battletoads دوباره معرفی شد

در جریان کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، بازی کلاسیک Battletoads دوباره معرفی شد و گویی به صورت مدرن شده بازگشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. بازی Battletoads قرار است در سال 2019 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود و...

در جریان کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، بازی کلاسیک Battletoads دوباره معرفی شد و گویی به صورت مدرن شده بازگشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

بازی Battletoads قرار است در سال 2019 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود و استودیوی DLaLa Studios نیز با مایکروسافت همکاری خواهد داشت.

Battletoads یک فرانچایز کلاسیک و قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد و شخصیت‌های محبوبی مانند Rash و Zitz و Pimples نیز در نسخه جدید حضور خواهند داشت. این بازی در ابتدا به عنوان رقیب سری لاکپشت‌های نینجا شناخته می‌شد و بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند که این فرانچایز به صورت کامل مرده و ناپدید شده است. بازگشت بازی Battletoads می‌تواند این طرفداران را خوشحال نماید.

نسخه جدید و نوین بازی Battletoads، ویژگی‌های امروزی و جالبی دارد. این بازی به صورن Co op یا همکاری محلی قابل بازی است و همچنین طراحی‌های دو نیم بعدی و زیبای آن با رزولوشن 4K قابل مشاهده هستند.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Battletoads در نظر گرفته نشده اما باید انتظار عرضه آن را در سال 2019 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را داشته باشیم.

شما عزیزان می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Battletoads در جریان کنفرانس E3 2018 مایکروسافت را در زیر مشاهده نمایید:

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
E3 2018: بازی Battletoads دوباره معرفی شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لباس نامتعارف همسر بهرام رادان با استایل انگلیسی + عکس