مسیر دسترسی به مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب افتتاح شد


مسیر دسترسی به مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب افتتاح شد

ارومیه – با حضور مدیرکل دفتر امور پایگاههای جهانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مسیر دسترسی به مجموعه تخت سلیمان تکاب افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، این مسیر که در ضلع جنوب شرقی مجموعه قرار گرفته با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال برای ورود و خروج گردشگران و علاقه مندان تعبیه شده است.

علاوه بر ایجاد مسیر ورود و خروج مسافرین و گردشگران ؛ کیوسک های اطلاع رسانی، باجه فروش بلیط و هم چنین بوفه هایی که در بیرون از محوطه قرار گرفته اند.

ساماندهی تابلوهای معرفی این اثر جهانی و هم چنین توسعه پارکینگ و بهبود وضعیت باجه های خدماتی و تکمیل کیوسکهای فروش صنایع دستی از دیگر اقداماتی عمرانی در مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب است.

همچنین امروز یکشنبه همزمان با بهره برداری از مسیر دسترسی به این اثر تاریخی جهانی سرپرست جدید مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب نیز معرفی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در این مراسم گفت: مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب یکی از با ارزش ترین آثار تاریخی و طبیعی استان آذربایجان غربی است که تلاش می شود این اثر فاخر جهانی به گردشگران، متخصصین و علاقه مندان داخلی و خارجی معرفی درست و دقیقی شود.

در این مراسم مظفر عباس زاده به عنوان سرپرست جدید مجموعه جهانی تکاب معرفی و از خدمات محمد فتحی سرپرست قبلی قدردانی شد.

کد خبر 4323249

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟