اما رابرتز و تیسا فارمیگا به سریال American Horror Story بازمی‌گردند


اما رابرتز و تیسا فارمیگا به سریال American Horror Story بازمی‌گردند

اما رابرتس و تیسا فارمیگا برای فصل هشتم سریال American Horror Story بازخواهند گشت. پس از فصل سوم، این اولین دیدار این دو بازیگر در این سریال است. سریال American Horror Story یک سریال تلویزیونی در ژانر وحشت است که توسط «رایان مورفی» (Ryan Murphy) و «براد فالچاک» (Brad Falchuk) خلق و تهیه کنندگی...

اما رابرتس و تیسا فارمیگا برای فصل هشتم سریال American Horror Story بازخواهند گشت. پس از فصل سوم، این اولین دیدار این دو بازیگر در این سریال است.

سریال American Horror Story یک سریال تلویزیونی در ژانر وحشت است که توسط «رایان مورفی» (Ryan Murphy) و «براد فالچاک» (Brad Falchuk) خلق و تهیه کنندگی شده‌است. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد که در پایان همان فصل داستان پایان می‌یابد اما اکثر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل‌ها با نقش‌های متفاوت حضور دارند. داستان فصل اول این مجموعهٔ تلویزیونی در مورد خانوادهٔ هارمون بود که درگیر خانه‌ٔ تسخیرشده جدید خود در شهر لس‌ آنجلس می‌شوند. فصل اول با استقبال خوبی از طرف منتقدان و بینندگان همراه بود و به‌خوبی توانست جای پای ثابتی برای این مجموعه ایجاد کند و زمینه‌ساز ساخت فصل‌های بیشتری شود. مجموعهٔ تلویزیونی AHS دست روی فرهنگ تغییرکرده و پرآشوب این روزهای جامعه آمریکا گذاشت و موضوعات مختلف را در بستری ترسناک به تصویر کشید و البته گاهی چاشنی طنز و هجو را نیز به داستان‌ها اضافه کرد و در مجموع در هر فصل معجونی جالبی را به خورد بینندگان شبکه FX داد. طرفداران هر مرتبه داستان متفاوتی را شاهد بودند و ومپایرهای گوتیک در هیبت لیدی گاگا، اشباح قاتل و حتی تِم سیاسی آن‌ها را به وجد می‌آورد. آخرین فصل مجموعهٔ تلویزیونی AHS به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا توجه داشت. البته مثل همیشه هسته‌ٔ مرکزی داستان بر اساس حوادث ماورالطبیعه بود و اتفاقات کمپین‌های انتخاباتی نقشی فرعی در داستان داشت.

پس از این‌که رایان مورفی با انتشار توییتی رسما کراس اور دو فصل این سریال را در فصل هشتم آن اعلام کرد، اکنون حضور دو بازیگر اما رابرتس و تیسا فارمیگا در این سریال تایید شده است.

اما رابرتز و تیسا فارمیگا به سریال American Horror Story بازمی‌گردند

رابرتز قرار است نقش مدیسون مونتگمری را در فصل هشتم سریال American Horror Story بازی کند که پیش از این، او این نقش را در فصل سوم این سریال بازی کرده بود. این کاراکتر، یکی از شخصیت‌هایی است که بسیاری از طرفداران سریال را به دو دسته تقسیم کرده بود؛ عده‌ای آن را دوست داشتند و عده‌ای از آن متنفر بودند. هنوز جزئیات زیادی از نقش او در فصل هشتم سریال منتشر نشده است اما او در فصل هشتم سریال قرار نیست تنها باشد. فصل هشتم سریال American Horror Story قرار است با نام «قانون جادوگران» (Witches Rule) تولید و منتشر شود. علاوه بر این، حضور تیسا فارمیگا برای بازی در نقش زویی بنسون نیز در فصل هشتم این سریال تایید شده است.

علاوه بر رابرتز و فارمیگا، «سارا پلسن» (Sarah Paulson)، «ایوان پیترز» (Evan Peters) و «کتی بیتس» (Kathy Bates) دیگر بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال American Horror Story حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال از روز شنبه این هفته آغاز خواهد شد. فصل هشتم سریال American Horror Story که هنوز تعداد قسمت‌های آن مشخص نیست، قرار است در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از شبکه FX به‌روی آنتن برود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اما رابرتز و تیسا فارمیگا به سریال American Horror Story بازمی‌گردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !