اوقات فراغت در کانون های مساجد، جدی گرفته شود/تخصیص اعتبار به کانون منوط به ثبت نام در پرتال مساجد است


اوقات فراغت در کانون های مساجد، جدی گرفته شود/تخصیص اعتبار به کانون منوط به ثبت نام در پرتال مساجد است

خبرگزاری شبستان: سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به اهمیت اوقات فراغت، جدی گرفتن این مقوله را از کانون های مساجد خواست و گفت: تخصیص اعتبار به کانون منوط به ثبت نام و ارائه فعالیت ها در پرتال مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در جلسه هیئت نظارت بر کانون های مساجد دیار علویان در شهرستان نور گفت: اوقات فراغت در زندگی انسان ها، اهمیت بسیار دارند و کشورهای توسعه یافته از این فرصت به خوبی جهت پیشرفت کشور، استفاده لازم را می کنند.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در غنی سازی اوقات فراغت، نقش مهم و سنگینی را به عهده دارند و باید برنامه های متنوع و جذاب را تدارک ببینند.

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: دهه کرامت که از ولادت پر خیر و نعمت حضرت معصومه(سلام الله علیها) آغاز می شود و با میلاد شاهچراغ، ادامه می یابد و ولادت حضرت امام رضا(علیه السلام)، پایان بخش این دهه با اهمیت است و برنامه های متنوعی در کانون های مساجد دیار علویان در این دهه، برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار به کانون های فرهنگی و هنری مساجد منوط به ثبت نام و ارائه فعالیت های این مراکز است و همچنین فضای مجازی و بکارگیری صحیح آن باید مورد عنایت باشد.

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: همکاری و تعامل متقابل بین اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، پایگاه مقامت بسیج و نهادهای فرهنگی دیگر در مساجد موجب رونق هر چه بیشتر این خانه های خدا بر زمین می شود.

وی گفت: شهرستان نور از لحاظ وسعت، دومین رتبه را در استان مازندران دارد که در آینده نزدیک از کانون های فرهنگی و هنری شهرهای چمستان، بلده و رویان این شهرستان، بازدید بعمل خواهد آمد.

پایان پیام/86

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...