اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در سیستان و بلوچستان


اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: توانمند سازی سربازان علاوه بر کاهش ناهنجاری های اجتماعی باعث به گردش در آمدن چرخ های تولید می شود.

اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در سیستان و بلوچستان

به گزارش فانوس، سرهنگ غلامرضا جعفری اظهار داشت: در اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب، آموزش و حرفه آموزی سربازان وظیفه در سطح نیروهای مسلح با تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان با جدیت در حال پیگیری و اجراست.

وی با اشاره به اینکه انتظامی سیستان و بلوچستان نیز با تعامل و مشارکت با سازمان فنی حرفه‌ای و بهره مندی حداکثری از توان موجود اقدام به آموزش سربازان در سطح یگان های انتظامی می‌کند، افزود: تمام جوانانی که به عنوان سرباز وظیفه به نیروی انتظامی وارد می شوند پس از طی کلاس های مقدماتی، تحت آموزش تخصصی و مهارت آموزی قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کارکنان وظیفه بر مبنای تحصیلات و علاقمندی در دوره های آموزشی شرکت کرده و پس از کسب مهارت و اخذ قبولی در آزمون، گواهینامه مهارت برای آن ها صادر می شود تا بتواند در آینده وارد بازار کار شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برگزاری این کلاس ها سرمایه گذاری برای آینده است، اظهار داشت: توانمند سازی سربازان علاوه بر کاهش ناهنجاری های اجتماعی باعث به گردش در آمدن چرخ های تولید و رونق اقتصادی کشور می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که ضمن تامین امنیت شهروندان، بتوانیم با برگزاری چنین کلاس هایی در سطح یگان های انتظامی جوانانی را به جامعه تحویل بدهیم که در عرصه کار و اشتغال نقش آفرینی مفیدی انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر