نام مجموعه Gears of War به صورت رسمی تغییر کرد


نام مجموعه Gears of War به صورت رسمی تغییر کرد

ما در رویداد E3 2018 شاهد یک نمایش عالی از بازی Gears of War 5 بودیم و در کنار آن یک شب رویایی برای طرفداران مجموعه Gears of War رقم خورد. همچنین در آن دو نسخه فرعی نیز برای این سری معرفی شد و اکنون به طور رسمی خبر تغییر نام آن تایید شده است. با اینکه در وایل پس از...

ما در رویداد E3 2018 شاهد یک نمایش عالی از بازی Gears of War 5 بودیم و در کنار آن یک شب رویایی برای طرفداران مجموعه Gears of War رقم خورد.

همچنین در آن دو نسخه فرعی نیز برای این سری معرفی شد و اکنون به طور رسمی خبر تغییر نام آن تایید شده است. با اینکه در وایل پس از معرفی بازی Gears of War 4 در رسانه‌ها چندین بار با لفظ Gears 4 آن را خطاب کردند، ولی در نهایت نام کامل بازی دست خوش تغییری نشد. اما اوضاع برای نسخه پنجم فرق می‌کند و حالا راد فرگوس، سازنده اصلی ان تایید کرده که نام خلاصه شده Gears 5 به اسم رسمی بازی تبدیل می‌شود و در سال 2019 این عنوان با نام Gears 5 وارد بازار خواهد شد.

این نسخه بیشتر بر روی شخصیت کیت تمرکز دارد، شخصیتی که برای اولین بار در نسخه چهارم با او آشنا شدیم. در این نسخه استفاده بیش از حد انسان از تکنولوژی در شرف نابود کردن زندگی همه انسان‌ها است و دشمنان بشریت با هم متحد شده‌اند که همه بازماندگان را نابود سازند.

بازی Gears of War 4 در سال 2014 عرضه شده و با استقبال خوب و مناسب منتقدین و بازیکنان مواجه شد و ساعت‌ها طرفداران این سری را سرگرم کرده است، اکنون نسخه پنجم آن می‌توانند بازهم طرفداران را راضی و خشنود کند.

بازی Gears 5 در تاریخ نامشخصی در سال 2019 به صورت انصحاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نام مجموعه Gears of War به صورت رسمی تغییر کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا