صحبت های جالب کامبیز دیرباز علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر | فیلم


کامبیز دیرباز درباره علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر گفت :سخت ترین چیز در زندگی من این بود که می ترسیدم بچه ام دختر نباشد. وی همچنین درباره دخترش گفت: حال نیاز هم خوب است؛ چهار ساله شده و هر روز واکنش و حرکات جدیدی دارد. راستش من پسر دوست ندارم؛ حتی به خانمم گفتم اگر بچه پسر باشه من عوضش می‌کنم . احساس می‌کنم دختر‌ها نسبت به پدر با وفا...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

صحبت های جالب کامبیز دیرباز علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر | فیلم

نمایش کمدی کیا درباره اهدای عضو | فیلم...

صحبت های جالب کامبیز دیرباز علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر | فیلم

صحبت های خوشگلای بابا و گل های داوودی پیش از ...

صحبت های جالب کامبیز دیرباز علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر | فیلم

نقاشی محمد نادری برای ضرب المثل یک سوزن به خو...

کامبیز دیرباز درباره علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر گفت :سخت ترین چیز در زندگی من این بود که می ترسیدم بچه ام دختر نباشد.

وی همچنین درباره دخترش گفت: حال نیاز هم خوب است؛ چهار ساله شده و هر روز واکنش و حرکات جدیدی دارد. راستش من پسر دوست ندارم؛ حتی به خانمم گفتم اگر بچه پسر باشه من عوضش می‌کنم . احساس می‌کنم دختر‌ها نسبت به پدر با وفا هستند.اگر مطمئن بودم و خدا بهم تقلب می‌رساند و می‌گفت بچه ات دختره، شاید ده سال زودتر بچه دار می‌شدم!

این میزان از علاقه کامبیز دیرباز به دخترش باعث شد تا رامبد از او درباره آینده دخترش بپرسد و دیرباز گفت :من خیلی درباره دخترم فکر کردم و حتی زمانی که میخواستم اسم او را انتخاب کنم فکر کردم که اگر زمانی برخلاف میل باطنی من خواست بازیگر شود باید اسمی داشته باشد که با فامیلی او همخوانی دارد و نیاز دیرباز را انتخاب کردم و اگر روزی دختر بزرگ شود و عاشق شود و این برخلاف میل باطنی من باشد با راههایی او را متقاعد می کنم اما دوست ندارم جلوتر از دخترم پیش بروم و ترجیح می دهم سال به سال با دخترم بزرگ شوم.

(۳)

دسته بندی : سرگرمی
برچسب ها : خندوانه, خندوانه کامبیز دیرباز, رامبد جوان, فصل پنجم خندوانه, کامبیز دیرباز, کامبیز دیرباز در خندوانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی