رصد آسیب های اجتماعی در مرکز دیده بانی/کاهش نرخ خدمات ناباروری


رصد آسیب های اجتماعی در مرکز دیده بانی/کاهش نرخ خدمات ناباروری

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی رصد آسیب‌های اجتماعی را یکی از اولویت های کاری جهاد دانشگاهی در این استان دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر سید جعفر نظام‌دوست در جریان بازدید مدیرکل تبلیغات استان مرکزی از جهاد دانشگاهی و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این استان، به شاکله‌خیریه مرکز مربوطه اشاره کرد و گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی تلاش دارد که از نظر مالی فشاری به مراجعه‌کنندگان وارد نشود به شکلی که با وجود افزایش نرخ و قیمت‌ها در سال جاری روند کاهش نرخ خدمات در مرکز دنبال شده است.

وی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوره علمی، پژوهشی و آموزشی اظهار کرد: به دنبال تاسیس اولین پژوهشکده توسعه پایدار در استان مرکزی هستیم و در کنار آن، در حوزه پژوهش رصد آسیب‌های اجتماعی را به عنوان اولویت کاری خود پیگیری خواهیم کرد.

نظام‌دوست با اشاره به پنج آسیب اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری و تعامل جهاد دانشگاهی استان مرکزی با استانداری و دستگاه‌های مرتبط در این راستا بیان کرد: در راستای رصد آسیب‌هایی اجتماعی، مرکز دیده‌بانی فعال شده تا اقدامات موثر در این راستا شکل گیرد.

وی در خصوص اقدامات حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد: در این زمینه با توجه به نیاز استان دوره‌های آموزشی مختلفی برپا شده و اخیرا دوره آموزشی کمک‌پرستاری، نسخه‌پیچی، کمک‌دندانپزشکی و ... برای ورود دانش‌آموختگان به بازار کار برگزار شده و رویکرد اثربخشی جهت اشتغال فارغ‌التحصیلان و کارآفرینی مورد توجه است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟