واکنش گری نویل به استفاده از کمک داور ویدئویی در جام جهانی


گری نویل مدافع سابق تیم ملی انگلستان می‌گوید تکنولوژی «وار» کامل نیست، اما باور دارد که به جام جهانی روسیه کمک کرده است. به گزارش اسکای، حضور تکنولوژی کمک داور ویدیویی در جام جهانی، بحث برانگیز شده است. در آخرین دیدار گروه B، در جریان دیدار ایران در برابر پرتغال با این تکنولوژی یک پنالتی برای ایران گرفته شد که این پنالتی در کنار گل...

گری نویل: سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال کمک می‌کند

واکنش گری نویل به استفاده از کمک داور ویدئویی در جام جهانی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۰
واکنش گری نویل به استفاده از کمک داور ویدئویی در جام جهانی

نویل از ایده استفاده از کمک داور ویدیویی استقبال می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گری نویل مدافع سابق تیم ملی انگلستان می‌گوید تکنولوژی «وار» کامل نیست، اما باور دارد که به جام جهانی روسیه کمک کرده است.

به گزارش اسکای، حضور تکنولوژی کمک داور ویدیویی در جام جهانی، بحث برانگیز شده است. در آخرین دیدار گروه B، در جریان دیدار ایران در برابر پرتغال با این تکنولوژی یک پنالتی برای ایران گرفته شد که این پنالتی در کنار گل دقیقه آخر آسپاس که آن گل هم با این تکنولوژی پذیرفته شد، باعث سرگروهی اسپانیا و مسیر آسان‌تر این تیم در ادامه جام شد. سرمربی ایران، کارلوس کی روش اما با انتقاد از این تکنولوژی، گفت زمانی که داور علی‌رغم بازبینی صحنه تصمیم درست نمی‌گیرد (در مورد صحنه ضربه آرنج رونالدو به پورعلی‌گنجی)، وجود چنین تکنولوژی‌ای موثر نیست. اما گری نویل نظری متفاوت دارد.

فکر می‌کنم مسئله به سادگی این نیست که بگوییم وار جواب می‌دهد یا جواب نمی‌دهد. این تکنولوژی این تابستان کامل نبوده است، اما شرایط در ادامه بهتر خواهد شد. در مجموع ایده به خوبی عملی شده است و درحال کار است.

گری نویل می‌گوید مهم‌ترین مسئله در مورد وار، زمان بازبینی صحنه‌هاست. او باور دارد داوران باید راهی بهتر برای استفاده از این فناوری پیدا کنند.

داوران خیلی سریع باید تصمیم بگیرند که بازیکن را اخراج کنند یا نه. آیا باید پنالتی گرفته شود یا خیر. بنابراین این شیوه باید اصلاح شود، به نظر من این بزرگ‌ترین مشکل وار است. در مجموع فکر نمی‌کنم این فناوری یک موضوع نمایشی باشد. قطعاً با وجود وار داوران می‌توانند تصمیمات بهتری بگیرند و از اشتباهات‌شان درس بگیرند. قطعاً با خو گرفتن بیش‌تر داوران با این فناوری، شاهد شرایط بهتری خواهیم بود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال انگلیس , جام جهانی 2018 , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : تیم ملی انگلستان, جام جهانی 2018, ستاره پرتغالی رئال مادرید, کارلوس کی روش, کریس رونالدو, گری نویل, مرتضی پورعلی‌گنجی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...