سوزوکی جیمنی پنج در به تصویر درآمد


سوزوکی جیمنی پنج در به تصویر درآمد

سوزوکی اوایل ماه جاری تصاویر رسمی از جیمنی جدید را منتشر کرد.

سوزوکی اوایل ماه جاری تصاویر رسمی از جیمنی جدید را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، سوزوکی جیمنی پنج در به تصویر درآمد جیمنی که پس از انتظاری بیست ساله وارد نسل چهارم خود شده است موقعیت خود به عنوان یک آفرود سه در توانمند را حفظ کرده است. به تازگی یک طراحی ذهنی از نسخه کاربردی تر پنج در جیمنی منتشر شده است.
این نسخه 5 در دارای فاصله بیش تری بین دو محور است که فضایی برای سرنشینان بزرگسال در صندلی پشت را فراهم می سازد. برخلاف مدل اصلی سوزوکی که دو نفر در صندلی عقب آن جا می شوند، این مدل طراحی شده دارای فضای کافی برای سه سرنشین در ردیف دوم صندلی ها خواهد بود. این خودرو از یک شیشسه لچکی بین ستون های D و C بهره می برد. فضای صندوق عقب این مدل نیز بیش تر خواهد بود.
این نسخه پنج در همچون سوزوکی جیمنی Sierra دارای گلگیرهایی برجسته، چراغ های جلوی پروژکتوری، رینگ های آلیاژی چند پره و رنگ بدنه دوگانه است.
به هر حال، این طراحی ذهنی کاملا تخیلی است. سوزوکی هیچ برنامه ای برای نسخه پنج در این خودرو ندارد چرا که محصولی 4X4 ساب کامپکت است. مدل نسل دوم این خودرو نیز فاقد نسخه پنج در بود. شاید در آینده نسخه های کروک و سریع تر این خودرو البته بدون درهای اضافه عرضه شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه