نشست مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در شرکت بیمه میهن


صنعت بیمه -نشست مدیران روابط عمومی بیمه صبح روز چهارشنبه 1397/04/06 با حضور مجید بنویدی مدیرعامل بیمه میهن ،مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ا و مدیران روابط عمومی بیمه های کل کشور در ساختمان مرکزی بیمه میهن برگزار شد.به گزارش سایت...

نشست مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در شرکت بیمه میهنصنعت بیمه -نشست مدیران روابط عمومی بیمه صبح روز چهارشنبه 1397/04/06 با حضور مجید بنویدی مدیرعامل بیمه میهن ،مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ا و مدیران روابط عمومی بیمه های کل کشور در ساختمان مرکزی بیمه میهن برگزار شد.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه، در ابتدای این نشست، مدیر عامل بیمه میهن در بیاناتی کوتاه ضمن تاکید بر ارزش خدمات شرکت های بیمه در جامعه بدون نیاز به کمک مالی دولت، از مدیران روابط عمومی دعوت کرد تا در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات صنعت بیمه اقدام نمایند و با ایجاد بستر خبری مناسب در جهت ارائه تصویری روشن تر از خدمات شرکتهای بیمه کوشش نمایند.

ایشان در ادامه با اشاره به سابقه طولانی مدت ودرخشان صنعت­ بیمه در ایران که حتی از کل عمر بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بیشتر می باشد افزودند: با توجه به عدم وابستگی مالی صنعت بیمه به دولت، شرکت­های بیمه با پوشش دادن بسیاری از ریسک­های موجود به اقتصاد ملی و سلامت روانی خانواده ها خدمت کرده و خوشبختانه اوضاع این صنعت نسبت به دیگر صنایع بسیار بهتر بوده و می بایست به اینکه در چنین صنعت فاخری کار می کنیم افتخار نماییم.

در ادامه مدیران روابط­ عمومی در جهت توسعه فرهنگ سازی بیمه و تبلیغات در رسانه ­ها، مسایلی را با مدیر کل روابط­ عمومی بیمه مرکزی مطرح کردند که مقرر گردید این مسائل در کارگروه­ های تشکیل شده مشترک عنوان شده و نتایج آن جهت پیشبرد اهداف مورد بحث در جلسات آتی کارگروه ­ها اعلام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل