عکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت


عکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت

عمو موسی سلامت جانباز متعصب پرسپولیسی که در ورزشگاه موردوویا شهر سارانسک برای تماشای بازی ایران برابر پرتغال در جام جهانی حضور داشت با انتشار تصاویری یاد شهدای سرافراز از جمله شهید همت، حاج حسین همدانی ، حسین خرازی ، حسین قجه ای و شهید عباس بابایی را زنده نگه داشت. زندگینامه موسی سلامت از جانبازان دفاع مقدس: از...

زنده نگه داشتن یاد شهیدان همت ،همدانی ،خرازی ،قجه ای و بابایی از سوی عمو موسی سلامت

عکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳
عکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت

عمو موسی سلامت هوادار متعصب پرسپولیس در اقدامی ارزشمند یاد شهیدان همت ،همدانی ،خرازی ،قجه ای و بابایی را زنده نگ داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عمو موسی سلامت جانباز متعصب پرسپولیسی که در ورزشگاه موردوویا شهر سارانسک برای تماشای بازی ایران برابر پرتغال در جام جهانی حضور داشت با انتشار تصاویری یاد شهدای سرافراز از جمله شهید همت، حاج حسین همدانی ، حسین خرازی ، حسین قجه ای و شهید عباس بابایی را زنده نگه داشت.

عکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشتعکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشتعکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشتعکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشتعکس ؛ به جا مانده از دیدار ایران و پرتغال ؛ هوادار پرسپولیسی سنگ تمام گذاشت

زندگینامه موسی سلامت از جانبازان دفاع مقدس:

از جانبازان هشتاد درصد دفاع مقدس ،درآخرین ماموریت شناسایی قبل از عملیات مسلم ابن عقیل همراه چهار تن از همرزمانش به دست نیروهای عراقی اسیر شدند، اما هنگامی که آنهارادریک سنگر زندانی کردند آنان با استفاده ازچفیه ای نگهبان عراقی را خفه کرده وازآنجا می گریزند، دقایقی بعد عراقی ها متوجه فرار آنها می شوند وبه تعقیبشان می پردازند.
بعثی ها درنزدیکی خاک ایران به آنان می رسند اما چون بیش از آن نمی توانستند پیشروی کنند با استفاده از تمامی تجهیزات آنها رابه رگبار می بندند.همرزمان موسی همه شهید می شوند اما او درنزدیکی خاکریزهای ایران به شدت مجروح می شود.

نیروهای خودی وقتی متوجه ماجرا می شوند با آتش پشتیبانی به کمک موسی می آیند .اما موسی که تمام بدنش پر از تیر وترکش بود بیهوش شده وبرروی زمین می افتد و نیروهای ایرانی درمیان بارش آتش وگلوله اورا به پشت خط منتقل می کنند.

در سال ۱۳۶۱ در نماز جمعه ی معروف تهران که به امامت آیت الله خامنه ای رئیس جمهور وقت ایران برگزار می شد، هنگامی که منافقان بمبی را منفجر کردند، وی از ناحیه ی گوش نیز جانباز شد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال ملی , گالری عکس , گالری عکس جام جهانی 2018
برچسب ها : جام جهانی, جام جهانی 2018, عمو موسی سلامت, موسی سلامت



تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...