برخورد جدی با سودجویان و اخلال گران اقتصادی در دستورکار قرار گیرد


برخورد جدی با سودجویان و اخلال گران اقتصادی در دستورکار قرار گیرد

اراک- امام جمعه موقت اراک گفت: برخورد جدی با سودجویان و اخلال گران اقتصادی از سوی نهادهای مربوطه به ویژه دستگاه قضایی بایستی در دستور کار قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سپاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: مسئولان بایستی به مطالبات مردمی توجه داشته باشند و در صدد حل مشکلات مردم برآیند، مشکلات کنونی انکارناپذیر هستند و باید مسئولیت پذیری داشته باشیم.

امام جمعه موقت اراک افزود: درراستای رفع مشکلات موجود باید تمام نهادها و قوا با یکدیگر تعامل و همکاری کنند و نباید اینگونه تصور شود که تنها دولت در این زمینه وظیفه برعهده دارد.

دشمن نبرد اقتصادی به راه انداخته است

سپاسی بیان کرد: دشمن امروز نبرد اقتصادی به راه انداخته تا بیش از پیش به ما آسیب وارد کند، بنابراین ضروری است که با انسجام و تصمیم گیری های اصولی به رفع مشکلات بپردازیم.

وی خاطرنشان ساخت: مردم نیز باید برای رفع مشکلات موجود با دستگاه ها و نهادها همراهی کنند و نباید اجازه دهیم دشمن تصور کند که به ما صدمه وارد کرده است، در شرایط کنونی دشمن با برخی اقدامات از جمله ناامید کردن مردم و سیاه نمایی سعی دارد اهداف خود را عملی سازد.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور و گذر از شرایط موجود، باید سو استفاده گران و سوداجویان شناسایی شوند و از فعالیت آنها جلوگیری شود تا در مباحث اقتصادی بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم، دستگاه قضایی نیز برخورد جدی با اخلال گران در سیستم اقتصادی کشور را در دستور کار قرار دهد.

دولت در تیم اقتصادی خود بازنگری کند

سپاسی ادامه داد: دولت بایستی از تیم اقتصادی قدرتمند برای حل مشکلات موجود بهره گیری کند و در ترکیب تیم موجود بازنگری داشته باشد و مردم از جمله اصناف، فعالان اقتصاد و تولیدی، کارگران و... نیز در این شرایط انسجام خود را حفظ کنند تا از امنیت جامعه صیانت شود.

وی اضافه کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب، در شرایط کنونی دستگاه قضایی وظیفه سنگین برعهده دارد و باید پناهگاه مورد اطمینان مردم جامعه باشد، هم اکنون این قوه تحت فشار تبلیغاتی دشمن قرار گرفته و دشمن با اخبار کذب به دنبال بر هم زدن امنیت جامعه است.

مدعیان حقوق بشر بزرگترین جنایتکاران هستند

امام جمعه موقت اراک عنوان کرد: وقایع تاریخی ششم و هفتم تیر و همچنین حمله شیمیایی رژیم بعثی به سردشت، همگی توطئه هایی بود که علیه نظام اسلامی رقم خورد و امروز کشورهایی که حمایت کننده این برنامه ها بودند، ادعای مدافع حقوق بشر بودن دارند، شلیک ناو آمریکا به هواپیمای مسافری ایران و گرفتن جان ۲۹۰ نفر از هموطنان ما نیز از جنایات همین مدعیان حقوق بشر است.

سپاسی ابراز داشت: امروز لازم است که همه ما با بهره گیری از نیروی ایمان و یقین و توکل به خداوند متعال، سختی ها را پشت سر بگذاریم و در مقابل دشمن بایستیم.

کد خبر 4333730

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...