نوکیا 9 به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شود


نوکیا 9 به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شود

رسانه کلیک – به نظر می رسد نوکیا قصد دارد در سال جاری میلادی از پرچمدار جدیدی رونمایی کرد. در همین راستا احتمال معرفی نوکیا 9 در نمایشگاه IFA 2018 وجود دارد. در گذشته گزارشی در فضای مجازی منتشر شده بود که به توسعه یک پرچمدار جدید توسط شرکت HMD Global اشاره می کرد. گفته می […] نوشته نوکیا 9 به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شود...

رسانه کلیک – به نظر می رسد نوکیا قصد دارد در سال جاری میلادی از پرچمدار جدیدی رونمایی کرد. در همین راستا احتمال معرفی نوکیا ۹ در نمایشگاه IFA 2018 وجود دارد.

در گذشته گزارشی در فضای مجازی منتشر شده بود که به توسعه یک پرچمدار جدید توسط شرکت HMD Global اشاره می کرد. گفته می شود این دستگاه از ویژگی های جدید و جذابی بهره می برد. یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، رولند کوانت اطلاعات جدیدی را از این محصول در اختیار رسانه ها قرار داده است.

در حال حاضر نام تجاری پرچمدار آینده HMD Global مشخص نشده است با این حال انتظار می رود این دستگاه با نام نوکیا 9 معرفی و روانه بازار شود. لازم به ذکر است؛ این گوشی هوشمند هم اکنون با کدنام «A1 Plus» یا «A1P» در حال توسعه قرار دارد.

در کنگره جهانی موبایل شرکت نوکیا از گوشی نوکیا 8 سیروکو رونمایی کرد. این دستگاه قبل از معرفی رسمی با کدنام «A1N» در حال توسعه بود. گفته می شود برخلاف نوکیا 8 سیروکو، قدرت نوکیا ۹ را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند.

نوکیا 9 به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شود

نوکیا 9 به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شود

علاوه بر استفاده از پردازنده قدرتمندتر انتظار می رود که دوربین مورد استفاده در نوکیا ۹ در مقایسه با نسل گذشته خود بهبودهای زیادی را تجربه کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دوربین این دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده است با این وجود گفته می شود HMD Global برای دوربین نوکیا ۹ ریسک بزرگی انجام خواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول به آن مجهز می شود، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر است. در ابتدا به نظر می رسید نوکیا در توسعه این تکنولوژی با مشکل مواجه است. با این حال استفاده از شیشه نازک‌تر بر روی پنل های OLED توسعه یافته توسط ال جی این مشکل را رفع کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت HMD Global از ماه فوریه در حال توسعه پرچمدار آینده خود است. انتظار می رود از نوکیا ۹ در نمایشگاه IFA 2018 مجهز به سیستم عامل پیش فرض اندروید P رونمایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟