سازنده سریال Handmaid’s Tale از حضور غیرمنتظره اپرا وینفری در این سریال می‌گوید


سازنده سریال Handmaid’s Tale از حضور غیرمنتظره اپرا وینفری در این سریال می‌گوید

در حالی که هر هفته همگان درباره حقیقت تلخی که سریال Handmaid’s Tale بازگو می‌کند، صحبت می‌کنند، این هفته حضور افتخاری اپرا وینفری در این سریال همه را مشتاق و متعجب کرده است. سریال Handmaid’s Tale داستان منطقه‌ای به نام گیلیاد (Gilead) را روایت می‌کند. جامعه‌ای که قبلا بخشی از ایالات متحده بوده و اکنون...

در حالی که هر هفته همگان درباره حقیقت تلخی که سریال Handmaid’s Tale بازگو می‌کند، صحبت می‌کنند، این هفته حضور افتخاری اپرا وینفری در این سریال همه را مشتاق و متعجب کرده است.

سریال Handmaid’s Tale داستان منطقه‌ای به نام گیلیاد (Gilead) را روایت می‌کند. جامعه‌ای که قبلا بخشی از ایالات متحده بوده و اکنون به استقلال رسیده است. بعد از فجایع زیست محیطی و کاهش تولد، حالا گیلیاد توسط یک رژیم بنیادگرا رهبری می‌شود که رفتار درستی با زنان ندارد و آن‌ها را در انحصار دولت می‌پندارد. یکی از معدود زنانی که قابلیت بچه‌دار شدن دارد، آفرید است، یک ندیمه در خانه فرمانده. این زن که حالا تبدیل به یک برده جنسی شده، یکی از آخرین تلاش‌های رژیم برای زنده نگه داشتن این دنیای ویران‌شده محسوب می‌شود. در این جامعه ترسناک، یک کلمه اشتباه می‌تواند او را به کشتن دهد. آفرید میان فرمانده‌ها و زنان بی‌رحماشان مورد بازیچه قرار می‌گیرد و در این میان تنها یک هدف دارد: نجات یافتن و پیدا کردن دختری که آن‌ها از او گرفته‌اند.

در مصاحبه‌ای با Variety، سازنده سریال Handmaid’s Tale یعنی «بروس میلر» (Bruce Miller)، درباره حضور اپرا در این سریال گفت. در این قسمت از سریال بینندگان تصویر اپرا را نمی‌بینند اما صدای او را می‌شنوند. میلر در این‌باره گفته:

ما شنیده بودیم اپرا طرفدار این سریال است و ایده داستان را داشتیم و فکر کردیم آیا شگفت‌انگیز نیست اگر … پس ما پرسیدیم و او گفت: بله و این یک فرایند دوست‌داشتنی و آسان بود. بخش رادیویی که او ضبط کرد، توسط رادیو آزاد متفقین از جنگ جهانی دوم الهام گرفته شد. این افتخار مطلق بود که اپرا در سریال حضور پیدا کرد و به ویژه هیجان‌انگیز بود زیرا در سال گذشته، جایزه امی به دست او به ما داده شد.

سازنده سریال Handmaid’s Tale از حضور غیرمنتظره اپرا وینفری در این سریال می‌گوید

صدای اپرا در قسمت “Holly” شنیده می‌شود. همانطور که ژوئن (الیزابت ماس) ماشین را روشن می کند و با رادیو مشغول می‌شود، او به گوش دادن به پیامی از Great White North می‌رسد، می ایستد. این پیام، درون سریال، یک پیام از آرامش است. به هرکه گوش می‌دهد می‌گوید که کشور‌های دیگری وجود دارد، کمک می کنند و هر کس که به دنبال فرار است، کافی است که پناهنده شود.

پیغام با این حرف شخصیت Oprah به پایان می رسد که می‌گوید: «حالا یک موسیقی برای یادآوری شنوندگان، وطن پرستان آمریکایی یا خیانتکاران گیلاد است، ما هنوز اینجا هستیم. ستاره ها و کهکشان‌ها برای همیشه، عزیزم.» این جرف او به دنبال آهنگ «قلب گرسنه» از بروس اسپرینگستین است.

از آن‌جا که اپرا طرفدار سریال Handmaid’s Tale است، احتمال این‌که در فصل‌های بعدی سریال او را ببینیم زیاد است. باید منتظر ماند و دید سازندگان سریال چه تصمیمی می‌گیرند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سازنده سریال Handmaid’s Tale از حضور غیرمنتظره اپرا وینفری در این سریال می‌گوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی