حضور تیم های شمشیر بازی ایران در رقابت های جهانی و آسیایی


مربی بدنسازی تیم های ملی شمشیر بازی از حضور تیم ملی شمشیر بازی اسلحه های اپه و ساپ جمهوری اسلامی در رقابت های قهرمانی جهان در چین و همچنین مسابقات آسیایی خبر داد.

حضور تیم های شمشیر بازی ایران در رقابت های جهانی و آسیاییبه گزارش فانوس، احمد یعقوبی اظهار داشت: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم های ملی شمشیر بازی در دو اسلحه اپه و ساپ به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهانی چین، از شنبه نهم ماه جاری در تهران شروع شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جهان در نیمه دوم تیرماه جاری به میزبانی کشور چین برگزار می شود، افزود: از سه اسلحه اپه، ساپ و فلوره، ایران در دو اسلحه اپه و ساپ در این مسابقات حضور پیدا می کند.

یعقوبی بیان داشت: پس از بازگشت از مسابقات جهانی، تیم های ملی شمشیر بازی با تشکیل اردوهای تدارکاتی در سه رشته اپه، ساپ و فلوره خود را برای رقابت های آسیایی آماده می کنند.

مربی بدنسازی تیم های ملی فدراسیون شمشیر بازی جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: تمام تلاش بر این است که بتوانیم در رقابت های جهانی و آسیایی به مقام ها و مدال های ارزشمند دست پیدا کنیم و این انتظار دور از دسترس نیست به دلیل اینکه ورزشکاران از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی ادامه داد: در رقابت های آسیایی هیچ کشوری بعد از کره توانایی مقابله با تیم اسلحه ساپ ایران را ندارد. پیش بینی می شود در مسابقات جهانی هم با کسب مدال های رنگارنگ انفرادی و کسب مقام برتر تیمی مسابقات را پشت سر بگذاریم.

مربی بدنسازی تیم های ملی فدراسیون شمشیر بازی جمهوری اسلامی تصریح کرد: در هفته گذشته تیم های ملی شمشیر بازی با موفقیت و دست پر از مسابقات آسیایی تایلند بازگشتند. در اسلحه ساپ دوم آسیا را کسب کردیم، در اسلحه اپه هم پس از هشت سال رکورد در این رشته توانستیم جایگاه ششم آسیا را به دست آوریم. بانوان هم در اسلحه ساپ در جایگاه ششم قرار گرفتند و در اسلحه اپه هم عنوان هفتم را به نام خود ثبت کردند.

یعقوبی بیان داشت: در رقابت های آسیایی شمشیر بازی ابرقدرت هایی همچون کشورهای چین، کره، ژاپن، قزاقستان و ازبکستان حضور دارند که همه این کشورها در المپیک صاحب جایگاه هستند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وسط هفته به جای آخر هفته اروپا/ آغاز لالیگا 25-2024 در یک روز غیرعادی!