گزارش موندو دپورتیوو از آخرین وضعیت خروجی‌های احتمالی بارسلونا


گزارش موندو دپورتیوو از آخرین وضعیت خروجی‌های احتمالی بارسلونا

طرفداری - بارسلونا با شروع ماه جولای حالا بیشتر از خریدها باید فکری به حال فروش‌هایش کند.

به گزارش mundodeportivo، یک هفته مانده به شروع تمرینات پیش فصل - 11 جولای - هنوز تکلیف بسیاری از بازیکنان مازاد بارسلونا مشخص نیست. واقعیت این است که در حال حاضر بازیکنانی چون مونیر الحدادی، سرخی سمپر، الیکس ویدال، پاکو آلکاسر، آندره گومز، رافینیا و ... چندان مشتری جدی ندارند و مشخص نیست بارسا با آنها چه خواهد کرد. شایعاتی درباره همه این بازیکنان هست اما هیچ چیزی جدی نیست.

اکنون تنها دو بازیکن بارسلونا پیشنهادهای بسیار خوبی دارند. یری مینا و پائولینیو. مدافع کلمبیایی با عملکرد عالی‌اش در جام جهانی به کلی افت قیمتی که ناشی از بازی‌های ضعیفش در بارسا بود را جبران کرده و به قهرمان ملی کلمبیا تبدیل شده است. اورتون به صورت جدی برای خرید او تلاش می‌کند و تیم‌های دیگری هم هستند که شرایط را زیر نظر دارند. حتی گفته می‌شود فنرباحچه حاضر است برای مینا 30 میلیون یورو بپردازد. بارسا هنوز تصمیم نگرفته مینا را به طور دائم بفروشد یا به صورت قرضی.

نفر بعدی پائولینیو است. گفته شد که یک باشگاه چینی حاضر است برای او 50 میلیون یورو بپردازد. پیشنهادی که ظاهرا پائولینیو بدش نمی‌آید آن را قبول کند. بارسلونا نیز هنوز تصمیم نگرفته که پائولینیو را بفروشد یا نه. پیشنهادهای دیگری نیز برای این هافبک برزیلی وجود دارد که از انگلیس است. احتمال فروش پائولینیو وجود دارد.

شایعاتی هست که شاید بارسلونا با فروش پائولینیو، برای جذب آدرین رابیوت اقدام کند. رادیو کاتالونیا شب گذشته چنین ادعایی مطرح کرد. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و باید برای روشن شدن برنامه‌های باشگاه صبر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل