آغاز حذف تبادل نقدی الیت در مشهد


آغاز حذف تبادل نقدی الیت در مشهد

امیرعلی قاسمی‌مقدم-شهرآراآنلاین،محمدمهدی اسدی اظهار کرد: طرح حذف تبادلات نقدی شهروندان با پارکبانان شرکت الیت از روز گذشته به صورت آزمایشی در معابر تحت پوشش منطقه ٩ کلید خورد. با اجرای طرح مذکور، از این پس در معابر بولوار هاشمیه،...


امیرعلی قاسمی‌مقدم-شهرآراآنلاین،محمدمهدی اسدی اظهار کرد: طرح حذف تبادلات نقدی شهروندان با پارکبانان شرکت الیت از روز گذشته به صورت آزمایشی در معابر تحت پوشش منطقه ٩ کلید خورد. با اجرای طرح مذکور، از این پس در معابر بولوار هاشمیه، فکوری، پیروزی، شهید صیاد شیرازی، لادن و لاین جنوبی بولوار وکیل‌آباد، افزایش شارژ الیت صرفا از طریق دستگاه پوز یا روش‌های غیرحضوری امکان‌پذیر است.وی با بیان اینکه دستگاه‌های پوز در اختیار پارکبانان الیت در حال تجهیز به قابلیت انجام تراکنش «مشهدکارت» و «کیپاد» است، اظهار کرد: در تلاش هستیم امکان شارژ پلاک خودروها را از طریق دستگاه‌های شارژ «مشهدکارت» که در نقاط مختلف شهر مستقر شده است، فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت ادامه داد: در یک برنامه زمان‌بندی مشخص، به زودی شاهد حذف کامل تبادل نقدی میان شهروندان و پارکبانان شرکت الیت خواهیم بود.

اسدی اظهار کرد: شهروندانی که در حاشیه معابرمنطقه ٩ تمایل به شارژ پلاک خود دارند، می‌توانند از طریق دستگاه‌های کارتخوان همراه پارکبانان، مراجعه به سایت شرکت ترافیک هوشمند الیت یا نرم‌افزار همراه پارک اقدام کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درد دلهای مردم خراسان رضوی با رئیسی/ 35 هزار درخواست مردمی در سفر استانی ثبت شد