الکترونیکی شدن خدمات قضایی رضایتمندی مردم را در پی داشته است


الکترونیکی شدن خدمات قضایی رضایتمندی مردم را در پی داشته است

کرمانشاه-مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی گفت:الترونیکی شدن خدمات قضایی رضایتمندی مردم از خدمات‌رسانی این حوزه را در پی داشته است.


به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر هدایتی امروز پنجشنبه در نشست خبری هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اصحاب رسانه، الکترونیکی کردن خدمات قضایی را ابتکاری ارزشمند دانست و اظهار داشت: این کار بستر مناسبی در سیستم قضایی کشور ایجاد کرد که در این راستا به تحقق عدالت و دولت الکترونیک کمک بسیاری شد.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به شکل الکترونیک علاوه بر تسهیل و سرعت بخشیدن در کار رسیدگی به پرونده ها به نظام سلامت کشور در حوزه‌های جسمی، روانی و اجتماعی کمک وافری کرده است.

وی به خروجی‌ها و محاسن الکترونیکی کردن خدمات قضایی اشاره کرد و افزود: جلوگیری از اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی از نکات بسیار مهم در این حوزه است.

هدایتی ضمن اعلام رضایتمندی مردم از خدمت‌رسانی دفاتر الکترونیک قضایی، تصریح کرد: کاهش سفرهای درون شهری یکی دیگر از خروجی‌های الکترونیکی کردن خدمات در سیستم قضایی است و مردم با مراجعه به نزدیکترین دفاتر خدمات می‌توانند شکوائیه خود را تنظیم کنند.

وی اذعان داشت: شکل گیری کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر سه اصل حوزه تبلیغات، آموزش و نظارت و بازرسی توجه ویژه دارد و امیدواریم به زودی شاهد آثار و برکات برنامه های خوب کانون در کشور باشیم.

کد خبر 4344934

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستور جدید به سربازان اوکراینی: دست به بیل نزنید