ترویج فرهنگ ایرانی برای مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است


ترویج فرهنگ ایرانی برای مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است

کرج - مدیرکل بانوان استانداری البرز، حمایت و ترویج فرهنگ ایرانی را امری مهم دانست و گفت: تحقق این مهم برای مقابله با تهاجمات فرهنگی ضروری است.


به گزارش خبرنگار مهر، مریم اسماعیلی فرد ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه لباس اقوام و حمایت از کالای ایرانی این مطلب را بیان کرد و گفت: نمایشگاه لباس اقوام به تحقق الگوی وحدت در کثرت در حوزه فرهنگی و دور شدن جوانان از طراحی لباس های غربی کمک شایانی می کند.

وی برپایی نمایشگاه یاد شده را حرکتی ابتدایی در استان ذکر و عنوان کرد: استان البرز با توجه به جدید التاسیس بودنش در قالب تقسیمات کشوری، نیازمند هویت سازی است و مبنای هویتی آن می تواند الگوی وحدت در کثرت باشد.

مدیرکل بانوان استانداری البرز اضافه کرد: در عین حفظ تنوع قومیت و فرهنگ و هویت های مختلف در کنار هم، هویت واحدی به اسم هویت البرزی باید برای البرز نشینان تعریف شود.

اسماعیلی فرد با اشاره به اینکه یکی از مظاهر اصلی هویت لباس ها هستند، اظهار کرد: نمایشگاه لباس اقوام فرصتی است تا البرزی ها الگوی وحدت در کثرت را به نمایش بگذارند.

وی در تشریح اهداف برپایی نمایشگاه همچنین به مناسب سازی لباسها برای استفاده روزمره مردم اشاره کرد و افزود: در همین نمایشگاه از طراحان مختلف دعوت می کنیم تا طرح های خود را که با الهام از لباس اقوام است ارایه کنند.

مدیرکل بانوان استانداری البرز گفت: لباس اقوام در کشور به تولید انبوه برسد و بتوانیم از این طریق رونق اقتصادی کشور که دیگر هدف برپایی این نمایشگاه است را شاهد باشیم.

کد خبر 4346516

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی