نامزد سابق مریم فرجی به قتل وی اعتراف کرد


نامزد سابق مریم فرجی به قتل وی اعتراف کرد

رسانه‌های معاند در حالی طی روزهای گذشته مدعی مفقود شدن و قتل مشکوک مریم فرجی بودند که دادستان فردیس از دستگیری قاتل وی خبر داد و اعلام کرد: قاتل، نامزد سابق مقتوله بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مریم فرجی، دانشجوی دوره کارشناسی ارشد مدیریت بین‌المللی بود که به دلیل مشارکت در اغتشاشات دی‌ماه سال‌گذشته به مدت 10 روز در زندان اوین بازداشت بود، پس از محاکمه در دادگاه انقلاب تهران، به 3 سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد. البته فرجی از دی‌ماه پارسال با قرار وثیقه آزاد شده بود تا اینکه چند روز قبل، محمدحسین آقاسی، وکیل مریم فرجی، در توئیتی نوشت که موکلش 14 تیرماه مفقود شده و در ضمن این توئیت اعلام کرد که قرار است به حکم دادگاه انقلاب اعتراض کند.

انتشار این توئیت، باعث ایجاد یک هجمه رسانه‌ای در شبکه‌های معاند شد و در حالیکه،‌ مریم فرجی تنها 10 روز دی‌ماه پارسال در زندان اوین بازداشت بود، این رسانه‌ها اعلام کردند که وی در زندان و به دست نیروهای امنیتی به قتل رسیده است. حالا دادستان عمومی و انقلاب فردیس در گفت‌وگو با میزان اعلام کرده است که وی نه تنها در زندان به قتل نرسیده که در بیرون از زندان و به دست نامزد سابقش کشته شده است.

حسن جهانشاهلو، در خصوص دستگیری قاتل مریم فرجی توضیح داده است: فردی که نامزد سابق مریم فرجی بود چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی، به قتل مریم فرجی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: جسد مقتول که در باغ خواهر قاتل دفن شده بود خارج و جهت اقدامات قانونی به پزشکی قانونی تحویل شد.

این مقام قضایی عنوان کرد: رویکرد دادستانی بر این است که از اطلاع رسانی پرونده‌های جنایی که ارامش شهروندان را بر هم می‌ریزد اجنتاب میکند، اما در مواردی که جنبه پیشگیری دارد یا آبروی افراد یا ارگانی لازم است حفظ شود اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/




عدالت ترمیمی را در مدارس اجرا کنیم