وزیر بهداشت با دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان دیدار کرد


وزیر بهداشت با دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان دیدار کرد

دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر بهداشت، خواستار رسیدگی به مشکلات ارز دانشجویی، خدمت سربازی و عدم ارزشیابی مدارک تحصیلی شان شدند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در آذربایجان، در سفر اخیر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران به باکو اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در جمهوری آذربایجان با وی دیدار و درخواست رسیدگی وزارت بهداشت به این مشکل دانشجویان ایرانی را کردند .

در این دیدار زهیر میرزاجانی مسئول انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در آذربایجان، ضمن مغتنم شمردن این سفر به بیان مشکلات دانشجویان شاغل به تحصیل در جمهوری آذربایجان اشاره و خواستار توجه به امور دانشجویان از جمله مشکلات مربوط به عدم ارزشیابی مدارک تحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل در آذربایجان، خدمت سربازی، ارز دانشجویی شد.

وی همچنین خواستار تعمیق و گسترش روابط تبادل اساتید و دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی جمهوری آذربایجان با دانشگاه های علوم پزشکی تبریز ، ارومیه و زنجان شد.

وزیر بهداشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از اهداف سفر به این کشور رایزنی و تفاهم نامه در رابطه توسعه مناسبات بهداشت و درمان و تبادل اساتید و دانشجو است از پیشنهادهایی در این رابطه با شورای انجمن اسلامی دانشجویان شاغل به تحصیل در آذربایجان خبر داد .

در پایان این دیدار نامه ای از طرف انجمن در رابطه با مشکلات دانشجویان تقدیم وزیر شد.

کد خبر 4351244
وزیر بهداشت با دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان دیدار کرد زهرا سیفی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل