رنو و پژو تضمینی به ایران نداده‌اند!


رنو و پژو تضمینی به ایران نداده‌اند!

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت رفتن «پژو سیتروئن» و «رنو» از ایران قیمت محصولاتشان در بازار کشور افزایش خواهد یافت که برای جبران کسری‌های احتمالی و تأمین نیاز مشتریان داخلی می‌توانیم با تغییر استراتژی خودرویی، خودروهای چینی را جایگزین کنیم. به گزارش پدال و به نقل از ایسنا،... نوشته رنو و پژو تضمینی...

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت رفتن «پژو سیتروئن» و «رنو» از ایران قیمت محصولاتشان در بازار کشور افزایش خواهد یافت که برای جبران کسری‌های احتمالی و تأمین نیاز مشتریان داخلی می‌توانیم با تغییر استراتژی خودرویی، خودروهای چینی را جایگزین کنیم.

رنو و پژو تضمینی به ایران نداده‌اند!
به گزارش پدال و به نقل از ایسنا، عبدالله رضیان اظهار کرد: با بررسی پیش‌نویس قرارداد منعقد شده بین خودروسازان ایرانی و فرانسوی، تضمین‌های محکمی که حق‌وحقوق طرف ایرانی را در دوران تحریم حفظ کند، ندیدم. نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس، ترک ایران توسط خودروسازان فرانسوی را به معنای فسخ یک‌جانبه قراردادهای خودرویی بین ایران و فرانسه دانست و افزود: در صورت تمکین خودروسازان فرانسوی از دستور دولت آمریکا و ترک خاک ایران، هیچ تضمینی برای احقاق حق طرف ایرانی وجود نخواهد داشت، مگر سرمایه‌گذاری‌های فیزیکی انجام شده این شرکت‌ها در سایت‌های خودروسازی داخلی.

رنو و پژو تضمینی به ایران نداده‌اند!
وی ادامه داد: آورده خودروسازان فرانسوی به‌عنوان تضمین قرارداد با ایران در ایران باقی می‌ماند. این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از رفتار مدیران وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت به دلیل اینکه قرارداد سازمان گسترش و نوسازی، سایپا و ایران‌خودرو با شرکت‌های رنو و سیتروئن و پژو فرانسه را در اختیار کمیسیون صنایع مجلس نگذاشته، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ابتدای توافقات اولیه بین مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و توافق‌های ضمنی ایران‌خودرو و سایپا برای انعقاد قرارداد با خودروسازان فرانسوی، خواستار اطلاع از جزئیات این قراردادها بودند؛ اما آقایان با محرمانه دانستن جزئیات صرفاً به دادن یک پیش‌نویس از این قراردادها اکتفا کردند. رضیان ادامه داد: البته با بررسی این پیش‌نویس مشخص شد بخش‌هایی از قراردادهای ظالمانه‌ای که در دوره‌های گذشته با خودروسازان فرانسوی بسته می‌شد، در این قراردادها وجود ندارد، با این حال نمی‌توان مطمئن بود در صورت فسخ یک‌طرفه قراردادها، خسارت‌ و غرامتی به طرف ایرانی پرداخت خواهد شد.

آمار تولید خودروسازان بخش خصوصی در بهار سال 97

به گزارش دنیای اقتصاد، آمار تولید خودروهای داخلی طی سه ماه نخست امسال در شرایطی اعلام شد که طبق آن، تیراژ محصولات متعلق به بخش خصوصی خودروسازی کشور در مقایسه با بهار سال گذشته افزایش یافته است.

رنو و پژو تضمینی به ایران نداده‌اند!
بنا بر آمار موجود، در مجموع ۳۴ هزار و ۷۵۳ دستگاه انواع خودرو سواری در بخش خصوصی به تولید رسیده که نشان از افزایش ۱/ ۱۴ درصدی تیراژ این محصولات در سه ماه نخست امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. با توجه به آمار کلی تولید خودروهای سواری در بهار امسال، سهم محصولات بخش خصوصی از این آمار، حدود ۱۱ درصد برآورد می‌شود. در بین خودروسازان بخش خصوصی، بیشترین تیراژ به «مدیران خودرو» تعلق یافته، به‌نحوی‌که این شرکت ۱۶ هزار و ۸۸۸ دستگاه انواع محصولات سواری را در بهار امسال به تولید رسانده و در نتیجه، ۶/ ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تیراژ داشته است.

رنو و پژو تضمینی به ایران نداده‌اند!
پس از این شرکت، کرمان موتور دارای بیشترین تیراژ در بخش خصوصی است، با این حال تولید آن در سه ماه نخست امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷/ ۱۶ درصد کاهش داشته است. طبق آمار، ۱۱ هزار و ۱۸۹ دستگاه انواع محصولات سواری مانند هیوندایی اکسنت و جک در کرمان موتور به تولید رسیده است.
دیگر خودروساز بخش خصوصی یعنی گروه بهمن نیز طی سه ماه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۶۵۴ دستگاه محصول سواری را به تولید رسانده است. با توجه به این آمار، گروه بهمن نسبت به بهار سال گذشته ۷/ ۸۵ درصد افزایش تیراژ داشته است. این شرکت، مزدا ۳ و بسترن را مونتاژ می‌کند.
در بین دیگر خودروسازان خصوصی، «صنعت خودرو آذربایجان» نیز که به مونتاژ محصولات ام جی چین مشغول است، در بهار امسال ۳ هزار و ۴۷ دستگاه از این خودرو را به تولید رسانده است.
همچنین، کارمانیا نیز در بازه زمانی موردنظر، ۵۸۴ دستگاه بی وای دی را مونتاژ کرده تا نسبت به بهار سال گذشته ۵/ ۳ درصد افزایش تیراژ داشته باشد.
دو شرکت دیگر بخش خصوصی یعنی بم خودرو و ریگان خودرو نیز به ترتیب ۳۹۲ و ۲۹۹ دستگاه محصول را که چینی هستند، در بهار امسال مونتاژ کرده‌اند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟