«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» میهمان همت بی‌منت بزرگ‌مردان کوچک


«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» میهمان همت بی‌منت بزرگ‌مردان کوچک

دستان کوچکی که آستین همت را بالا زدند تا در گرمای داغ و طاقت فرسای تابستان دهلران گرمی مهر و محبت را به آینده‌سازان جامعه اهدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، 3 هزار دانش‌آموز در قالب طرح اردوهای دانش‌آموزی طرح هجرت 120 فضای آموزشی را در استان را برای سال تحصیلی جدید بهسازی و ترمیم می‌کنند.

دستان کوچکی که آستین همت را بالا زدند تا در گرمای داغ و طاقت فرسای تابستان دهلران گرمی مهر و محبت را به آینده سازان جامعه اهدا کنند.

با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر مهربانی، مسؤولیت‌پذیری و مشارکت در عمران و آبادانی جامعه را تمرین کرده و در این راه توفیقات بسیاری را کسب کرده‌اند.

«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» میهمان همت بی‌منت بزرگ‌مردان کوچک

یکی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح گروه‌های جهادی هجرت در این باره گفت: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد و خدمت به همنوعان، هموطنان و همکلاسی‌ها و جامعه عشق به همه خوبی‌هاست.

مسعود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: من و همکلاسی‌هایم آستین همت را بالا زده‌ایم تا بتوانیم خدمت کوچکی به دانش‌آموزان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما سختی این کار را در شرایط گرمای شدید دهلران با جان و دل می‌خریم تا بتوانیم گامی کوچک برای همکلاسی‌های خود برداریم.

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد و خدمت به همنوعان، هموطنان و همکلاسی‌ها و جامعه عشق به همه خوبی‌هاست

«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» میهمان همت بی‌منت بزرگ‌مردان کوچک

یکی دیگر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح اردوهای جهادی هجرت گفت: با شرکت در این فعالیت جهادی تجربه‌های بسیاری کسب کرده و اصلاً احساس خستگی نمی‌کنیم.

مریم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در این کار تمرین و تجربه می‌کنیم که چگونه در آینده کشورمان را بسازیم.

وی ادامه داد: با شرکت در این طرح‌ها علاوه بر غنی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت، حرفه‌ای را یاد گرفته تا در آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم.

«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» میهمان همت بی‌منت بزرگ‌مردان کوچک

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در این باره گفت: شرکت دانش‌آموزان در اجرای طرح‌های جهادی هجرت تأثیر به‌سزایی در روحیه آنان دارد.

سردار سید صادق حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: روحیه مشارکت و ترویج فرهنگ جهادی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح‌ها در کنار فعالیت‌های عمران و آبادانی است.

وی مطرح کرد: خوشبختانه دانش‌آموزان و دانشجویان و جوانان استان ایلام استقبال مطلوبی برای اجرای طرح‌های جهادی داشته که قابل تحسین است.

«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» میهمان همت بی‌منت بزرگ‌مردان کوچک

با شرکت در این طرح‌ها علاوه بر غنی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت، حرفه‌ای را یاد گرفته تا در آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این باره گفت: امسال مصمم هستیم بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان در سراسر استان ایلام را در اجرای طرح‌های اردوهای جهادی طرح هجرت به کار گیریم.

جمال شاکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این تعداد دانش‌آموزان قرار است 120 مدرسه را برای شروع سال تحصیلی جدید مرمت و آماده‌سازی کنند.

وی ادامه داد: در این طرح 20 روزه 85 نفر از دانش‌آموزان بسیجی تعداد 10 باب مدرسه را در زمینه رنگ‌کاری لکه‌گیری و نقاشی و تعمیر میز و صندلی مرمت و بازسازی می‌کنند.

امسال و در فصل تابستان نظیر این طرح در مناطق موسیان و پهله زرین‌آباد و سراب میمه با شرکت بیش از 70 دانش آموز بسیجی اجرایی و محقق می‌شود.

انتهای پیام/ذ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز