معرفی برترین های بخش ورزشی جشنواره «آسمان هشتم»


معرفی برترین های بخش ورزشی جشنواره «آسمان هشتم»

برترین های بخش ورزشی دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی«آسمان هشتم» کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، همزمان با نهمین روز از دهه کرامت، بخش ورزشی دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی«آسمان هشتم» برترین های خود را شناخت.

مسابقات فوتسال جشنواره با حضور 19 تیم و در سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار شد که در پایان تیم های «مدافعان حرم کردر رضوی» و «مرهونی کردر رضوی» در بازی فینال در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پس از جدالی نفس گیر و حساس مدافعان حرم با نتیجه 2 بر یک مرهونی را در هم کوبید و قهرمان شد.

تیم «شهباز گورزانگ» نیز پس از پیروی در بازی رده بندی، به مقام سوم مسابقات فوتسال جام «آسمان هشتم» دست یافت.

معرفی برترین های بخش ورزشی جشنواره «آسمان هشتم»

در این دوره از مسابقات در مجموع 44 بازی برگزار شد و 163 گل از خط دروازه ها گذشت؛ بیشترین گل زده مربوط به تیم مدافعان حرم با 32 گل زده و کمترین گل خورده نیز متعلق به تیم مدافعان با 7 گل خورده بود.

یعقوب ذاکری کردری از تیم مدافعان حرم کردر رضوی به عنوان بهترین بازیکن و محمود زارعی با 11 گل زده از تیم «گبرانی» به عنوان بهترین گلزن این رقابت ها انتخاب شد.

تعداد کارت های که در این رقابت ها از جیب داوران خارج شده 36 کارت زرد و 5 کارت قرمز و پر گل ترین بازی «گبرانی – جوانان بندزرک» با رد و بدل شدن 14 گل بود.

معرفی برترین های بخش ورزشی جشنواره «آسمان هشتم»

داود ذاکری درباغی، اسماعیل دادی نیا و امین ذاکری نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقات دومیدانی انتخاب شدند.

در رشته دوچرخه سواری نیز اسماعیل دادی نیا اول، علی ذاکری فرزند یوسف دوم و رسول ذاکری فرزند یوسف سوم شد.

امیر علی محمودیان مهر نیز به عنوان نفر برتر بخش نوجوانان رشته دو مبدانی و محمد سجاد ذاکری فرزند احمد به عنوان نفر برتر نوجوانان رشته دوچرخه سواری برگزیده شدند.

معرفی برترین های بخش ورزشی جشنواره «آسمان هشتم»

دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم با حضور کاروان سفیران کریمه(خادمین حرم حضرت معصومه) و مداح حرم رضوی 25 تیر ماه جاری همزمان با نخستین روز از دهه کرامت در روستای کردر رضوی آغاز به کار کرد.

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» 11 مرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای کردر رضوی برگزار می شود.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام‌المنتظر مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کردر با برگزاری 12 دوره جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم و سه دوره جشنواره سراسری سرود رضوی کانون های مساجد روستایی، به عنوان مبدع و مبتکر برپایی جشن‌های مردمی رضوی در سطح کشور شناخته شده است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا