محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشتی کروز (+عکس)


پول‌نیوز - کشتی کروز از بهترین روش‌ها برای دیدن چندین مقصد گردشگری در یک زمان معرفی شده است. در ادامه این گزارش، به بهترین مقصدهای گردشگری برای کشتی کروز در سال 2018 به ترتیب از آخر به اول اشاره شده...

پول‌نیوز - کشتی کروز از بهترین روش‌ها برای دیدن چندین مقصد گردشگری در یک زمان معرفی شده است. در ادامه این گزارش، به بهترین مقصدهای گردشگری برای کشتی کروز در سال 2018 به ترتیب از آخر به اول اشاره شده است.

محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشتی کروز (+عکس)
محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشتی کروز (+عکس)
محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشتی کروز (+عکس)
محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشتی کروز (+عکس)


10- ویلفرانش، فرانسه
ویلفرانش یک روستای ساحلی در کشور فرانسه است که در همسایگی شهرهای نیس و موناکو واقع شده است. این دهکده تاریخی همچنان جذابیت خود را به دلیل وجود بناهای متعلق به قرن سیزدهم حفظ کرده است. از جمله جاذبه‌های گردشگری این روستای ساحلی به دژ «سنت الم» مربوط به قرن شانزدهم و بازارهای محلی می‌توان اشاره کرد.

9- دوبروونیک، کرواسی
دوبروونیک یک شهر تاریخی در ساحل دریای آدریاتیک در کشور کرواسی است و یکی از قدیمی ترین بندرگاه های دنیا را دارد. بسیاری از بازدید کنندگان این شهر به دنبال دیدن لوکشین‌های فیلم «جنگ ستارگان» هستند. این شهر یکی از برجسته‌ترین مقصدهای توریستی در دریای آدریاتیک است. در سال ۱۹۷۹ میلادی، این شهر به فهرست میراث جهانی یونسکو پیوست.محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشتی کروز در سال 2018 را بشناسیم + تصاویر

8- سنت پترزبورگ، روسیه
زمانی که اسم سنت پترزبورگ به میان می‌آید زمستان، چایکوفسکی (آهنگساز سرشناس روس) و موزه هرمیتاژ اولین چیزهای هستند که به ذهن خطور می‌کنند. این شهر در ساحل رود نوا، در شرق خلیج فنلاند در دریای بالتیک قرار گرفته‌ است. این شهر از موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و در فاصله زمانی ماه می تا جولای تقریبا به طور 24 ساعته خورشید در آسمان است و در تاریکی شب فرو نمی‌رود و به همین خاطر شب‌های ابتدای فصل تابستان در سنت‌پترزبورگ به شب‌های سفید معروف است. در این زمان این شهر شاهد برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های مختلف است.

7- اوینیون، فرانسه
اوینیون در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و برای مجموعه کاخ‌های پاپ، از مهمترین بناهای مربوط به قرون وسطی، معروف است. این شهر از سال 1309 تا 1377 میلادی محل حکومت پاپ کاتولیک بود. پل معروف اوینیون، که امروزه بخشی از آن باقیمانده نیز از اماکن دیدنی آن می باشد.

6- دورنستاین، اتریش
دورنستاین یک شهر کوچک در ناحیه کرمس لاند اتریش است.

5- وورتسبورگ، آلمان
وورتسبورگ در شمال غربی ایالت بایرن آلمان واقع شده است. این شهر در مسیر رودخانه ماین قرار دارد. وجود کلیساهای قدیمی بر اهمیت تاریخی این شهر افزوده است. کاخ رزیدنسف این شهر متعلق به قرن 18 میلادی، در سال 1981 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

4- بوداپست، مجارستان
بوداپست یکی از شهرهای دنیا است که دارای بیشترین چشمه های آب گرم است. بوداپست شهر دو تکه‌ی مجارستان با رود دانوب به دو قسمت بودا و پست تقسیم می‌شود. ساختمان پارلمان، کلیسای سنت استفان، کاخ سلطنتی و رودخانه دانوب و پل زنجیر از جاذبه‎‌های گردشگری این شهر است. این شهر یکی از بهترین مقصدهای کشتی کروز در اروپا است.

3- کبک، کانادا
این شهر را گاهی پاریس آمریکای شمالی می‌نامند اما جاذبه‌های کبک بیشتر از پاریس است. در حالیکه در این شهر غالبا به زبان فرانسوی صحبت می‌شود، فرهنگ مردم آن بیشتر کانادایی است.

2- آرل، فرانسه
آرل یک شهر تاریخی در فرانسه است که در فهرست میراث تاریخی یونسکو قرار گرفته است.

1- خلیج گلیشر، آلاسکا
خلیج گلیشر منطقه‌ای با حیات وحش باستانی، از قلل پوشیده از برف تا سواحل بکر و دست نخورده با خلیج‌های کوچک است. بیش از یک دوجین یخچال طبیعی در این منطقه وجود دارد. این خلیج بهترین منطقه برای کشتی‌های کروز در سال 2018 است، که دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان