باشگاه بازنشستگان آذربایجان شرقی احداث می شود


باشگاه بازنشستگان آذربایجان شرقی احداث می شود

تبریز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از احداث باشگاه بازنشستگان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت دو هکتار برای نخستین بار در کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، جمشید تقی زاده ظهر امروز در تبریز اظهار داشت: تسهیلات وام ضروری ۵ میلیون تومانی برای ۴۰۰ هزار بازنشسته با کارمزد ۴ درصد در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت نخست پرداخت این تسهیلات با بازنشستگانی است که تاکنون وام دریافت نکردند اما ممکن است موارد بسیار ضروری وجود داشته باشد که بازنشسته نیازمند دریافت مجدد وام باشد که در این صورت تلاش می شود به این افراد هم وام مذکور پرداخت شود.

تقی زاده افزود: این وام در دوره قبل برای ۳۰۰ هزار نفر و به میزان ۴ میلیون تومان اختصاص یافته بود که ۸۵ درصد از بازنشستگان از آن بهره مند شدند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ارائه تسهیلات سفر برای بازنشستگان را از دیگر برنامه های این صندوق برشمرد و گفت: بازنشستگان و خانواده های آنان می توانند از تخفیف ۵۰ درصدی اسکان در هتل های ایرانگردی و جهانگردی برخوردار شوند.

تقی زاده ادامه داد: امسال برای ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تسهلات سفر پرداخت می شود.

وی همچنین از ارائه تسهیلات رفاهی و ورزشی به بازنشستگان خبر داد و عنوان کرد: باشگاه بازنشستگان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت دو هکتار با هدف ارائه تسهیلات رفاهی و ورزشی به این قشر نخستین بار در کشور در این استان ساخته میشود.

به گفته تقی زاده، صندوق بازنشستگی دومین بنگاه اقتصادی کشور است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته را زیر پوشش دارد.

کد خبر 4357230

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی