کارگردان فیلم Venom: لوگوی عنکبوت سفید روی سینه ونوم بی‌معنی است


کارگردان فیلم Venom: لوگوی عنکبوت سفید روی سینه ونوم بی‌معنی است

«روبن فلیچر» (Ruben Fleischer) کارگردان فیلم Venom در جدیدترین مصاحبه خود توضیحاتی را درمورد ظاهر ونوم در این فیلم و تفاوت‌های آن با نسخه کامیک بوکی ارائه داده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. روبن فلیچر، کارگردانی که ساخت عنوان بسیار موفق Zombieland در سال 2008 را برعهده داشته، سکان...

«روبن فلیچر» (Ruben Fleischer) کارگردان فیلم Venom در جدیدترین مصاحبه خود توضیحاتی را درمورد ظاهر ونوم در این فیلم و تفاوت‌های آن با نسخه کامیک بوکی ارائه داده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

روبن فلیچر، کارگردانی که ساخت عنوان بسیار موفق Zombieland در سال 2008 را برعهده داشته، سکان هدایت فیلم Venom را هم برعهده خواهد داشت. همانطور که احتمالا باخبر هستید، طرفداران این ضدقهرمان شرور به شدت برای این فیلم هیجان زده هستند؛ چراکه تام هاردی (Tom Hardy) نقش ادی براک (Eddie Brock) را بازی خواهد کرد. از تام هاردی به عنوان یکی از بهترین بازیگران مرد هالیوود یاد می‌شود که بازی در فیلم‌های موفقی مانند Mad Max: Fury Roads و The Revenant را در کارنامه دارد.

اما یکی از مواردی که احتمالا بعضی از طرفداران ونوم، متوجه آن نشدند این است که لوگوی عنکبوت سفید که در کامیک‌ها برروی سینه ونوم قرار دارد، در اقتباس سینمایی آن وجود ندارد. به همین دلیل فلیچر تصمیم گرفته تا درمورد این موضوع، توضیحاتی را ارائه دهد.

در جریان کامیک کان 2018 که در شهر سن‌دیگو آمریکا برگزار شد، از فلیچر سوال شد که چرا لوگوی معروف ونوم در این فیلم قابل مشاهده نیست. فلیچر هم عنوان کرد که وجود لگوی مذکور در این اقتباس از شخصیت ونوم، بی‌معنی است.

اگر به کامیک‌ها رجوع کنید، می‌بینید که لوگوی سفیدی برروی سینه ونوم قرار دارد. از آنجایی که کاراکتر ما از کامیک‌های Spider-Man اقتباس نشده است، پس قرار دادن لوگوی عنکبوت برروی سینه آن بی‌معنی خواهد بود. ما سعی کرده‌ایم این شخصیت را تا جایی که ممکن است، دقیق طراحی کنیم؛ هر چند عده‌ای از طرفداران معتقدند که موفق به انجام این کار نشده‌ایم. اما باید اشاره کنم که خطوط سفید زیادی در لباس ونوس وجود خواهد داشت. ما می‌خواهیم به او یک طرح و لوگوی خاص و منحصربه فرد بدهیم.

فلیچر تاکید می‌کند که قرار دادن این طرح خاص، فقط مربوط به جنبه‌های زیبایی‌شناسی و وفاداری به ریشه‌ها نبوده است.

اگر شما یک کاراکتر تماما سیاه‌پوش خلق کنید، او در بعضی صحنه‌ها، به خصوص صحنه‌هایی که در شب جریان دارد، به نوعی غیب خواهد شد! از آنجایی که ما نمی‌توانستیم از لوگوی مرد عنکبوتی استفاده کنیم، تصمیم گرفتیم تا به ونوم، طرح و عنصر گرافیکی جدیدی بدهیم. رگ‌هایی که با شکل و طرح خاصی روی سینه ونوم قرار دارند، ایده‌ اولیه ما بود و ما فکر می‌کنیم که این طرح جدید، ظاهر بسیار جذابی به او داده است.

کارگردان فیلم Venom: لوگوی عنکبوت سفید روی سینه ونوم بی‌معنی است

شرکت سونی در جریان کامیک کان 2018 تیزر کوتاهی از کراس اور (Crossover) ونوم و مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) به نمایش گذاشت که همه حضار را از شدت غافل‌گیری میخکوب کرد. این کراس اور زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم هر کدام از این شخصیت‌ها به شرکت‌های متفاوتی تعلق دارند. در حالی که امتیاز شخصیت ونوم در دست شرکت سونی قرار دارد، مارول هم حق استفاده از ابرقهرمان مرد عنکبوتی را در اختیار دارد. با اینکه همه برای این کراس اور هیجان زده هستند، اما باید اشاره کنیم که بعید است به این زودی‌ها شاهد این کراس‌ اور هیجان انگیز باشیم.

فیلم Venom در تاریخ 5 اکتبر 2018 مصادف با 13 مهر 1397 در سینماهای سراسر آمریکا اکران خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا با صحبت‌های فلیچر موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارگردان فیلم Venom: لوگوی عنکبوت سفید روی سینه ونوم بی‌معنی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج