شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!


شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!

شورولت کوروت ZR1 خودرویی کاملاً قوی و خشن بوده زیرا پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار آن خروجی 755 اسب بخاری و گشتاور 968 نیوتون متری دارد. اگرچه داشتن چنین خودرویی آرزوی هر ماشین بازی است اما زمانی که آن را با کوروت ینکو/SC استیج II مدل 2019 مقایسه کنید قطعاً اعداد نسخه استاندارد رنگ... نوشته شورولت کوروت ینکو 2019،...

شورولت کوروت ZR1 خودرویی کاملاً قوی و خشن بوده زیرا پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار آن خروجی 755 اسب بخاری و گشتاور 968 نیوتون متری دارد. اگرچه داشتن چنین خودرویی آرزوی هر ماشین بازی است اما زمانی که آن را با کوروت ینکو/SC استیج II مدل 2019 مقایسه کنید قطعاً اعداد نسخه استاندارد رنگ می‌بازند!

شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!
این خودرو بر پایه کوروت گرند اسپورت 2019 ساخته شده و نمونه‌ای کاملاً جدید و بسیار سریع توصیف شده است. کوروت ینکو از پیشرانه 8 سیلندر 6.8 لیتری LT1 سفارشی با قدرت حیرت‌انگیز 1000 اسب بخار استفاده می‌کند. به منظور رسیدن به این قدرت شگفت‌انگیز، پیشرانه کاملاً ارتقا یافته و به میل‌لنگ فولادی فورج کاری شده و پیستون‌های آلومینیومی مجهز شده است.

شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!
مهندسی خاص این خودرو همچنین باعث اضافه شدن سر سیلندر CNC، بدنه گاز بزرگ‌تر، سیستم تزریق سوخت ارتقا یافته و اگزوز پرفورمنس را داده است. کوروت ینکو همچنین از سوپرشارژر بزرگ با تنظیمات خاص سود می‌برد.

تغییرات خیلی زیادی در طراحی کوروت ینکو اعمال نشده زیرا این خودرو با گرافیک و نوارهای بدنه ینکو شناخته می‌شود. خودروی مورد بحث همچنین دارای نشان‌های 1000 اسب بخاری، پوشش ویژه رینگ‌ها و چهار تیغه دیفیوزر است که رنگ متالیک کربنی دارند.

شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!
تغییرات مناسب ینکو در کابین نیز دیده می‌شود به گونه‌ای که شاهد رکاب‌های داخلی آلومینیومی و شماره‌دار با نشان ینکو 1000 اسب بخاری سوپرشارژردار هستیم. همچنین می‌توان لوگوهای sYc را روی پشت‌سری‌ها و پانل درب و همچنین نشان ینکو را روی فرمان دید. از دیگر تغییرات کابین می‌توان پلاک سفارشی روی کنسول مرکزی و کف‌پوش‌های مزین به لوگوی ینکو را نام برد.

شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!
این خودرو با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک در دسترس است. گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع هوی دیوتی بوده و گارانتی 12 ماهه/20 هزار کیلومتری دارد.

شورولت کوروت ینکو 2019، بی‌رحم هزار اسبی!
تنها 25 دستگاه از کوروت ینکو ساخته خواهد شد و مشتریان می‌توانند از بین نسخه‌های کوپه و کانورتیبل یکی را انتخاب کنند. البته این خودرو کاملاً گران بوده زیرا بهای پکیج در نظر گرفته شده برای کوروت ینکو از 68995 دلار آغاز می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشخصات ظاهری و فنی مزدا 3 مدل 2019 | فیلم