استودیو دیگری به ساخت بازی Halo Infinite کمک خواهد کرد


استودیو دیگری به ساخت بازی Halo Infinite کمک خواهد کرد

در E3 2018 شاهد معرفی بازی Halo Infinite از سوی مایکروسافت بودیم تا بار دیگر در نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی، مستر چیف، قرار گیریم. همانطور که می‌دانید توسعه بازی Halo Infinite بر عهده استودیو 343 Industries قرار دارد ولی این توسعه دهنده از یک استودیو دیگر برای ساخت...

در E3 2018 شاهد معرفی بازی Halo Infinite از سوی مایکروسافت بودیم تا بار دیگر در نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی، مستر چیف، قرار گیریم.

همانطور که می‌دانید توسعه بازی Halo Infinite بر عهده استودیو 343 Industries قرار دارد ولی این توسعه دهنده از یک استودیو دیگر برای ساخت بازی کمک خواهد گرفت. امروز به صورت رسمی اعلام شد که استودیو SkyBox Labs که در شهر ونکوور واقع شده است به 343 Industries در ساخت بازی Halo Infinite کمک خواهد کرد. این استودیو پیش از این نیز سابقه همکاری با 343 Industries را داشته و بر روی انتشار Halo 5: Forge برای ویندوز 10 و به روزرسانی ایکس‌باکس وان ایکس بازی Halo 5 کار کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که تاثیر آن‌ها بر روی ساخت Halo Infinite بسیار مهم‌تر باشد.

استودیو SkyBox Labs در ان مورد گفته است که بر روی ویژگی‌هایی مثل هوش مصنوعی، گیم‌پلی، بازاریابی و کرافیک با 343 Industries همکاری خواهد داشت. همچنین کریس لی از 343 Industries نیز گفته است که همین حالا نیز کار استودیو SkyBox Labs بر روی Halo Infinite بسیار عالی است.

SkyBox Labs استودیو چندان بزرگی نیست و در حال حاضر بیش از 100 نفر ا اعضای آن بر روی ساخت Halo Infinite تمرکز کرده و از طرف دیگر این توسعه دهنده فرصت این را دارد که رشد کند و در حال جذب نیرو جدید نیز هست.

بازی Halo Infinite که طی E3 2018 رسماً معرفی شد، در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. بنابر گزارشات، این عنوان جزو بازی‌های سرویس‌مانند یا Games as a Service خواهد بود که همان‌طور که از نامشان پیداست، رویکردی سرویس‌گونه دارند و به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌های مختلف و محتویات دانلودی جدید برای آن‌ها عرضه می‌شود. همچنین پیش از این استودیو 343 Industries مشخص کرد که هنوز تا تاریخ عرضه Halo: Infinite فاصله زیادی داریم و حتی این احتمال نیز وجود دارد که برای ایکس‌باکس بعدی یا کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
استودیو دیگری به ساخت بازی Halo Infinite کمک خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال