اصول شهرسازی در پردیس به عنوان یک شهر مدرن رعایت شده است


اصول شهرسازی در پردیس به عنوان یک شهر مدرن رعایت شده است

پردیس- معاون فنی و عمرانی استاندار تهران گفت: پردیس از شهرهای مدرن کشور است و در این شهر آثاری از عدم رعایت اصول شهرسازی نخواهید دید.


به گزارش خبرنگار مهر، احمد تواهن صبح یکشنبه در مراسم معارفه کوروش گلریز به عنوان شهردار پردیس طی سخنانی با اشاره به این که شهر پردیس در دوره چهارم بدون شورا هدایت می شد، گفت: ۲ مدیرکل دفتر فنی و شهری که از کلیدی ترین مدیریت های استانداری تهران در انجام امور شهرداری ها هستند و فرماندار به عنوان نماینده حاکمیت و ۲ مشاور در شورای مشورتی امور شهری پردیس را مورد بررسی قرار می داد و در واقع وظایف شورای شهر پردیس را انجام می داد و سعی شد، در زمانی که نمایندگان مردم در شورای شهر پردیس وجود نداشتند، نهایت امانت داری انجام شود.

وی افزود: هر آن چه لازمه کار و پیشرفت شهرداری پردیس بود، در تخصص های این شورا رعایت شد، از طرفی هیچ کدام از این افراد در شهر پردیس کوچک ترین منافع و اقوامی نداشتند و تنها به انجام وظیفه فکر می کردند، به نظر می رسد، اگر در شورای فعلی نیز ۲ شاخص تخصص و عدم منافع شخصی پیش گرفته شود، شاهد تداوم موفقیت خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران با اشاره به جدید بودن پردیس در استان تهران اضافه کرد: پردیس از شهرهای مدرن کشور است و در این شهر آثاری از عدم رعایت اصول شهرسازی نخواهید دید.

وی با بیان این که هسته اصلی پردیس را افراد اصیل تشکیل دادند، گفت: ترکیب ساخت این شهر بسیار بی بدیل است، که ظرفیت فراوانی برای توسعه دارد.

بر پایه این گزارش، صبح یکشنبه و با حضور حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه پردیس، احمد تواهن، معاون استاندار تهران، مرتضی حیدری فرماندار پردیس، سرهنگ سیاوش محبی رییس پلیس راه شرق استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، کوروش گلریز به عنوان شهردار پردیس معرفی شد.

کد خبر 4359784

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری