دعوت مدیرعامل بیمه سامان از اینشورتک‌ها برای همکاری


صنعت بیمه - مصاحبه هفته نامه عصرارتباط با مدیرعامل بیمه سامان درنمایشگاه الکامپبه گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه،اینشورتک‌ها این روزها صنعت بیمه را متحول کرده‌اند به طوری که صنعت بیمه با آمدن این تازه‌ واردها جان تازه‌ای گرفته‌اند. از آنجا که در...

دعوت مدیرعامل بیمه سامان از اینشورتک‌ها برای همکاریصنعت بیمه - مصاحبه هفته نامه عصرارتباط با مدیرعامل بیمه سامان درنمایشگاه الکامپ

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه،اینشورتک‌ها این روزها صنعت بیمه را متحول کرده‌اند به طوری که صنعت بیمه با آمدن این تازه‌ واردها جان تازه‌ای گرفته‌اند. از آنجا که در نمایشگاه الکامپ نیز حضور این دسته از استارتاپ‌ها بسیار چشم‌گیر است با احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان گفتگوی کوتاه انجام داده‌ایم که می‌خوانید.

ارزیابی شما از اینشورتک‌ها و نحوه همکاری آنها با صنعت بیمه چیست؟

شرکت بیمهٔ سامان اعتقاد دارد که فناوری اطلاعات در بسیاری از حوزه‌ها از جمله صنعت بیمه را دچار تغییرات اساسی خواهد کرد و مشخصا این تغییرات در مدل کسب و کار شرکت ها اتفاق می افتد. شرکت بیمهٔ سامان برای این که وارد این تغییرات شود و خودش را برای آن آماده کند مدیریتی در شرکت به نام مدیریت توسعهٔ کانال های خدمات ایجاد کرده است تا به صورت رسمی خود را به کارآفرینان و نخبگان استارتاپ‌ها نزدیک کند.

علاوه بر این ما اعتقاد داریم که گروه موفقی از کارآفرینان به عنوان نمایندگانمان در شرکت سامان با ما همکاری می‌کنند، این عزیزان کسانی هستند که به تنهایی یا به صورت گروهی یک کسب و کار جدید را به راه انداختند و توسعه دادند.

یعنی اعتقاد دارید که با این موج جهانی باید همراه شوید؟

شرکت‌های بیمه از جمله شرکت بیمهٔ سامان اکنون این مسئله را درک کرده‌اند که باید به عنوان شتاب دهنده رفتار کنند و با حمایت از شبکهٔ نمایندگان خود به نتایج خوبی در زمینهٔ استارتاپ‌ها برسند. مشخصا نمایندگان شرکت بیمه چون این کسب و کار را به خوبی می‌شناسند، در این حوزه عمیق شده اند، به رفتارهای شرکت بیمه و قوانین و مقررات اشراف دارند و از سال ها پیش در بازار بوده اند، آنها خوب می‌دانند که نیاز بازار و مشتری چیست و با فکر ها و ایده های جدید و نوین می‌توانند این نیاز ها را پوشش بدهند. شرکت بیمهٔ سامان این وظیفه را دارد که برای این عزیزان فضایی حمایتی ایجاد کند تا نتیجهٔ عملیات کارشان به بهترین خدمت تبدیل شود.

در این موضوع انحصاری در نظر نمی‌گیرید؟ و با همهٔ اینشورتک‌ها کار می‌کنید؟

بله آغوش ما برای تمام نخبگان این حوزه باز است و از همین جا از از تمام شرکت های کارآفرین، استارتاپ‌ها و افرادی که ایده های جدید دارند دعوت میکنم به ما بپیوندد تا با حمایت از ایده ها و تجاری سازیشان به نتایج خوبی برسیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی