نسخه Definitive بازی Shadow of War منتشر می‎شود


نسخه Definitive بازی Shadow of War منتشر می‎شود

به نظر می‎رسد سازندگان بازی Shadow of War در ماه آینده با انتشار نسخه Definitive بهترین نسخه این بازی را در بسته‎ای حماسی منتشر خواهند کرد. مدیر بخش سرگرمی‎های تعاملی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که نسخه Definitive بازی Shadow of War در آمریکای شمالی در تاریخ ششم شهریور و در اروپا در تاریخ نهم...

به نظر می‎رسد سازندگان بازی Shadow of War در ماه آینده با انتشار نسخه Definitive بهترین نسخه این بازی را در بسته‎ای حماسی منتشر خواهند کرد.

مدیر بخش سرگرمی‎های تعاملی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که نسخه Definitive بازی Shadow of War در آمریکای شمالی در تاریخ ششم شهریور و در اروپا در تاریخ نهم شهریور ماه منتشر می‎شود. این نسخه از بازی تمام بسته‎های الحاقی نسخه Gold بازی Shadow of War را شامل می‎شود. از بسته‎های الحاقی Outlaw Tribe و Slaughter Tribe که مربوط به نمسیس می‎شود گرفته تا دی ال سی‎های Blade of Galadriel و Desolation of Mordor همه و همه در این نسخه جمع شده‎اند.

بازی Shadow of War که در سال 2017 منتشر شد دنباله‎ی بازی موفق Shadow of Mordor که در سال 2014 منتشر شد بود و مانند نسخه اول خود نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد، ولی به خاطر سیستم بازاریابی خود که به بازیکن این توانایی را می‎داد که راه خود را با پول هموار کند ضربه دید. کمپانی Monolith از این انتخاب دفاع کرد و اظهار داشت که بازیکن می‎تواند بدون این که اصلا پولی خرج کند به همه چیز دسترسی داشته باشد، ولی این اتفاق حتی قبل از این که بازی منتشر شود به فروش آن لطمه زد. به همین دلیل سیستم خرید و معامله‌گرایانه بازی تغییر داده شد.

بر روی خود بازی اصلی هم تغییراتی اعمال شد، نحوه روایت داستان روان‎تر شد و برای جبران سیستم نامناسب ماموریت‎های بازی جوایزی در طول بازی در نظر گرفته شد، البته همه این‎ها به لطف وجود شخصیت‎های Dark Talion و Shelob دوست داشتنی در بازی امکان پذیر شد.

نسخه Definitive بازی Shadow of War منتشر می‎شود

همین به اندازه کافی خوب است ولی چیزهای دیگری هم وجود دارند. در این نسخه جدید تمام آپدیت‎ها و ارتقاء‎هایی که از زمان انتشار بازی تاکنون منتشر شده‎اند هم وجود دارند که شامل موارد زیر می‎شوند.

ارتقاء سیستم نمسیس: سیستم نمسیس بهبود یافته و رویارویی و درگیری شما با دشمنان واقع‎گرایانه‎تر شده است. خصوصیت و ویژگی‎های جدیدی هم به دشمنان ارک شما اضافه شده است.

قوی‎تر شدن: سطح پیروان شما می‎تواند تا 80 بالا برود و سطح کاپیتان‎های ارک دشمن هم تا 85 بالا رفته است. در صورت لول آپ شدن می‎توانید از بین مهارت‎های جالب و جدید ارائه شده انتخاب کنید.

ارتقاء دادن تجهیزات: بازیکن می‎تواند از مِریَن (واحد پول بازی) استفاده کند تا تجهیزات و وسایل خود را به سطح کنونی خود ارتقا دهد.

اسکین‎های جدید: اسکین‎های جدیدی برای شخصیت‎های Celebrimbor ،Eltariel ،Dark Eltariel ،Baranor و Serka اضافه شده‎ است.

نبردها و فتوحات آنلاین: در بخش نبرد دوستانه می‎توانید فرماندهان و حتی قلعه‎های سایر بازیکنان را به چالش بکشید.

محاصره بی‎پایان: قابلیتی اضافه شده که شما بتوانید از قلعه‎های خود در برابر نیروهای نامحدود سایرون دفاع کنید.

شورش: قابلیتی به بازی اضافه شده تا بتوان با اوروک‎ها و اولاگ‎هایی که شورش می‎کنند و باعث تحلیل رفتن قوای شما می‎شوند مقابله کنید.

ارتقاء بخش Photo Mode: تمام نبردهای خود را با جلوه‎ها و فریم‎های جدیدی که در بازی موجود است به ثبت برسانید.

درجه‎های سختی بازی: دو درجه سختی Brutal و Gravewalker به بازی اضافه شده‎اند.

امتیازها و آمار بازیکنان: بخشی به بازی اضافه شده است تا در آن بتوان تعداد دشمنان کشته شده، فرماندهان تسخیر شده و خیانت‎هایی که در طول بازی اتفاق می‎افتند را ثبت کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از دی ال سی Forthog the Orc-Slayer در دست نیست. لازم به ذکر است که این دی ال سی برای ادای احترام به مایکل دیوید فورگی که مدیر اجرایی بازی Shadow of Mordor بود و در سال 2016 فوت نمود، منتشر شد. کمپانی Monolith بعد از این که مشخص شد که فقط بخشی از پولی که از فروش این دی ال سی جمع می‎شود به خانواده فورگی می‎رسد، با واکنش شدید طرفداران رو به رو شد و این دی ال سی بالاخره به صورت رایگان منتشر شد.

این بازی به خاط سیستم نمسیس خود معروف است به عنوان مثال وقتی شما یکی از فرماندهان دشمن را می‎کششید ممکن است او برای گرفتن انتقام نزد شما بازگردد. اگر تاکنون این بازی خارق‎العاده را باری نکرده‎اید، اکنون دست به کار شوید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

نظر شما درباره بازی Shadow of War چیست؟ آیا شما هم یکی از ظرفداران این بازی هسیتد؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نسخه Definitive بازی Shadow of War منتشر می‎شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی اکشن «دوستان بمب افکن» اندروید (+مود)