آشنایی با نخستین مدرسه سبز سما در لاهیجان


آشنایی با نخستین مدرسه سبز سما در لاهیجان

رئیس وقت شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان گیلان مرداد سال 94 اعلام کرد که سال تحصیلی آینده چهار مدرسه سبز در شهرستان‌های رشت، بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود و تعدادی مدارس سما در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری آنا، یکی از این مدارس در مورد مقرر در لاهیجان به بهره‌برداری رسید؛ مدرسه سبز سما لاهیجان (دبستان و پیش‌دبستانی دخترانه) نخستین مدرسه سبز و موفق در استان گیلان محسوب می‌شود که سرآمد آموزش و مهارت در ایران است.

مدرسه سبز، مدرسه‌ای است که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست و به صورت کاملا نوین در امر آموزش پایه‌گذاری شده و دانش‌آموزان در این محیط تحصیلی می‌توانند علاوه بر تحصیل با مسائل زیست محیطی از جمله تفکیک زباله و مصرف درست کاغذ، آشنا شوند.

آشنایی با نخستین مدرسه سبز سما در لاهیجان

این مدرسه هوشمند با چشم‌اندازی هدفمند و با تجهیزات کامل آموزشی و فرهنگی از قبیل «اتاق بازی» گلخانه، اتاق ورزش، سالن غذاخوری و ....) آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

مدرسه سبز سما متناسب با استانداردهای لازم از نظر استحکام ساختمان، تاسیسات و طراحی فضای ‌آموزشی است.

آموزش مهارت‌های زندگی، محیط زیست و تفکیک زباله، برگزاری کلاس‌های مفاخر ادبی و کارگاه فن بیان، آموزش همگام با ساخت (حل مساله، خلاقیت و رباتیک)، برگزاری کلاس‌های تربیت‌بدنی در فضایی مستقل از دبستان، برخورداری از امکانات پیشرفته برای تسهیل در امر آموزش و مشاوره و برنامه‌ریزی مدون، برخورداری از پرتال آموزشی (همراه والدین) به منظور پیگیری وضعیت آموزشی و ... از جمله فعالیت‌های مدرسه سبز لاهیجان است.

آشنایی با نخستین مدرسه سبز سما در لاهیجان

این مدرسه به همت محسن فلاح‌راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و فاطمه خشنود مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان، همزمان با آغاز سال تحصیلی(97-98) با گام نهادن در عرصه آموزش نوین خبرساز شده که با راه‌اندازی این مرکز آموزشی فرهنگی در مقطع آمادگی یک و دو، پایه اول تا ششم دبستان ویژه دختران برای نخستین بار در این شهرستان افتخار دیگری بر کارنامه درخشان سما افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/4062/4046

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری