زمان و ساعت پخش تکرار سریال دلدادگان از شبکه سه


زمان و ساعت پخش تکرار سریال دلدادگان از شبکه سه

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از روز شنبه 13 مرداد ماه 97 پخش خود ار از شبکه سه سیما آغاز میکند. زمان و ساعت پخش سریال دلدادگان بنابراین این سریال از سیزدهم مرداد ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 20:45 از شبکه 3 پخش میگردد.همچنین...

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دلدادگان از شبکه سه

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از روز شنبه 13 مرداد ماه 97 پخش خود ار از شبکه سه سیما آغاز میکند.

زمان و ساعت پخش سریال دلدادگان

بنابراین این سریال از سیزدهم مرداد ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 20:45 از شبکه 3 پخش میگردد.همچنین روزهای پنجشنبه هر هفته نیز خلاصه قسمتهای پخش شده سریال در طول هفته پخش میگردد و روزهای جمعه این سریال پخش نیمشود.

این سریال شب هایی که مسابقات فوتبال پخش میگردد پخش نخواهد شد.

تکرار سریال دلدادگان

همچنین تکرار این مجموعه نیز در 3 نوبت ساعت های 1 بامداد / 10 صبح و بین 14:30 تا 15 عصر نیز پخش خواهد شد.

سریال دلدادگان چند قسمت است

سریال دلدادگان دارای 60 قسمت 45 دقیقه ای می باشد و پخش آن تا اوایل پاییز ادامه خواهد داشت . این مجموعه در دو فصل حال و گذشته روایت می شود و جمع زیادی از بازیگران و هنرمندان در آن به ایفای نقش میپردازند.از جمله مسعود رایگان , مهرانه مهین ترابی,لیندا کیانی,شاهرخ استخری,حمید گودرزی,پانته آ بهرام و … .

«دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.




بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد