روند اجرایی طرح مجموعه فرهنگی سعدیه تسریع یابد


روند اجرایی طرح مجموعه فرهنگی سعدیه تسریع یابد

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، خواستار تشکیل کمیته‌ای اجرایی جهت تسریع در روند اجرایی طرح مجموعه فرهنگی سعدیه شد تا اهداف بازآفرینی در این مجموعه با سرعت بیشتری محقق شود.

روند اجرایی طرح مجموعه فرهنگی سعدیه تسریع یابد

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص بازآفرینی شهری و پیگیری‌های مستمر استاندار فارس در زمینه پروژه‌های بازآفرینی در بافت‌های فرسوده و تاریخی اشاره کرد.
وی تأکید کرد: معاونین استاندار، شهردار شیراز و دیگر دستگاه‌های اجرائی بر خود تکلیف می‌دانند که نهایت پیگیری و هماهنگی را جهت تحقق توسعه بیشتر استان داشته باشند.
رحیمی، تقویت فضای همدلی وفاق بین همه طیف‌های سیاسی برای تحقق توسعه استان را خواستار شد و بر اجرایی شدن طرح‌های بازآفرینی شهری تأکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، مهم‌ترین ویژگی‌های یک طرح بازآفرینی مناسب را انعطاف‌پذیری، جذب مشارکت همگانی، توجه به فضاهای باز شهری و خاطرات جمعی دانست.
یادآور می‌شود، جلسه هماهنگی محورها و پهنه‌های با اهمیت تاریخی در طرح تفصیلی شهر شیراز با محوریت مجموعه زندیه و آرامگاه سعدی با رویکرد بازآفرینی شهری با حضور عنایت‌الله رحیمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، شهردار شیراز، نمایندگان شورای اسلامی، ادارات کل راه و شهر سازی، میراث فرهنگی و مشاور طرح برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟