مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب برگزار می شود


مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب برگزار می شود

خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب را همزمان با هفته کتاب برگزار می کند. به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ موسسه خانه کتاب از تمام هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت می کند به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقه طراحی کارتون با موضوع...

خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب را همزمان با هفته کتاب برگزار می کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ موسسه خانه کتاب از تمام هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت می کند به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقه طراحی کارتون با موضوع «کتاب» شرکت کنند.

علاقمندان می توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگرافی(حداکثر ۲۰۰ کلمه) شماره تلفن، نشانی کامل و در اندازه آ.س(۷/۲۹ در ۴۲ سانتی متر) و فرمت jpeg/۳۰۰dpi تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم ارسال کنند.

مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب برگزار می شود

لازم به ذکر است که آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهند شد و آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده و یا جایزه گرفته باشد.

همچنین، در این مسابقه نفر اول جایزه ۴۰ میلیون ریالی، نفر دوم جایزه ۲۰ میلیون ریالی و نفر سوم جایزه ۱۰ میلیون ریالی دریافت می کند.

هادی حیدری، دبیری این دوره از مسابقه «ملی کارتون و کاریکاتور کتاب» را بر عهده دارد و کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران مسابقه «ملی کارتون و کاریکاتور کتاب» هستند.

گفتنی است حق استفاده از آثار برای موسسه خانه کتاب محفوظ است و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد تقدیم می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج