گزارش بی‌بی‌سی از اختلاف ترامپ و همسرش برسر ستاره والیبال آمریکا + فیلم


گزارش بی‌بی‌سی از اختلاف ترامپ و همسرش برسر ستاره والیبال آمریکا + فیلم

در ادامه درگیری‌های لفظی بین ترامپ و بازیکنان NFL و NBA لبرون جیمز ستاره تیم والیبال آمریکا اظهار کرد که ترامپ از ورزش برای ایجاد تفرقه بین آمریکایی‌ها استفاده می‌کند

به گزارش سرویس بین المل جام نیوز، شبکه بی بی سی در گزارشی به انتقادهای تند و تیز "لبرون جیمز" یکی از بزرگترین ستاره های ورزشی آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

به گزارش بی بی سی، پیوستن"لبرومن جیمز" به تیم لس‌انجلس لیکر، سرو صداهای زیادی را در پی داشت. اما حالا او یکبار دیگر به سر خط خبرها بازگشته است. این بار اما به دلیل انتقاد از دونالد ترامپ.

او در مصاحبه با شبکه "سی ان ان" رئیس جمهور آمریکا را متهم کرد که از ورزش برای چندپارچه کردن آمریکا استفاده میکند. اما این اولین باری نبود که او از ترامپ انتقاد می کرد. او گفت: تا وقتی که من در ورزش هستم، نمی گزارم ترامپ از ورزش برای تفرقه انداختن میان مردم آمریکا استفاده کند.

گزارش ویدئویی بی‌بی‌سی

ترامپ در پاسخ به این مصاحبه، مجری شبکه سی‌ان‌ان را آدم بی‌شعوری توصیف کرده که سعی کرده نشان دهد "لبرومن جیمز" خیلی زرنگ است.

این نخستین برای نیست که یک ورزشکار و یا مجری یک شبکهتلویزیونی اعصاب رئیس جمهور امریکا را به هم میریزد. در اوایل سال جاری ترامپ برخلاف سنت همیشگی تیم قهرمان "سوپر وال" را به کاخ سفید دعوت نکرد.

اما حالا همسر ترامپ در بیانیه ای به دفاع از عملکرد "لبرومن" پرداخته و گفته که تحت تاثیر رفتارهای "لبرمن" قرار گرفته که برای آینده کاری را انجام داده است. "لبرومن" اخیرا در شهر زادگاهش در اوهایو، مدرسه ای برای دانش آموزان آسیب پزیر و کم درآمد راه اندازی کرده است. بانوی اول آمریکا گفته آماده است از این مدرسه دیدار کند؛ نشانه ای از حمایت از "لبرومن" کسی که با شوهر ملانیا در افتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟