تاریخ اضافه شدن بخش نیوگیم پلاس به بازی خدای جنگ مشخص شد


تاریخ اضافه شدن بخش نیوگیم پلاس به بازی خدای جنگ مشخص شد

بازی خدای جنگ چند ماه پیش عرضه شد و به شدت مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار گرفت که به دنبال آن موفق شد فروش بسیار خوبی را نجربه کند. داستان بازی خدای جنگ 2 درباره چه خواهد بود؟ این روزها بیشتر بازی‌های نقش‌آفرینی دارای...

بازی خدای جنگ چند ماه پیش عرضه شد و به شدت مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار گرفت که به دنبال آن موفق شد فروش بسیار خوبی را نجربه کند.

داستان بازی خدای جنگ 2 درباره چه خواهد بود؟

این روزها بیشتر بازی‌های نقش‌آفرینی دارای بخش نیوگیم پلاس هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد بعد از اینکه بازی را برای یک بار تمام کردند، دوباره به سراغ داستان بازی بروند. متاسفانه بازی خدای جنگ در هنگام عرضه بخش نیوگیم پلاس نداشت که باعث می‌شود بازیکنان پس از یک بار تمام کردن بازی، تمایل زیادی به تکرار داستان نداشته باشند.

خبر خوب این است که استودیو سانتا مونیکا به این موضوع فکر کرده و در ماه جاری شاهد عرضه این بخش خواهیم بود. 29 مرداد بخش نیوگیم پلاس به صورت یک به روزرسانی برای بازی خدای جنگ در دسترس خواهد بود و دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند آن را دریافت کنند.

سونی تایید کرده است که بخش تنها در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که بازی را تمام کرده باشند و دارای زره‌ها، دشمنان جدید و سخت‌تر خواهد بود و همچنین بازیکنان این اجازه را خواهند داشت تا صحنه‌های سینماتیک را رد کنند.

شما تمامی ایتم‌های خود را می‌توانید به بخش نیوگیم پلاس ببرید ولی دشمنان شما قوی‌تر از قبل خواهند بود و بعضی از ان‌ها مکانیزم‌های جدید خواهند داشت. همچنین بازیکنان می‌توانند یک سری زره جدید نیز بسازند ولی برای اینکار به Skap Slag نیاز دارند.

بازی خدای جنگ سریع‌ترین فروش را در میان عناوین انحصاری تاریخ سونی دارد

بازی God of War بر خلاف نسخه‌های قبلی که به خدایان یونان باستان می‌پرداخت، سانتامونیکا در این بازی به سراغ افسانه‌های اسکاندیناوی رفته است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ اضافه شدن بخش نیوگیم پلاس به بازی خدای جنگ مشخص شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی پرطرفدار دد ترایگر 2 اندروید (+مود +دیتا)