1.7 میلیون آواره سوری خواستار بازگشت به وطن هستند


1.7 میلیون آواره سوری خواستار بازگشت به وطن هستند

به گزارش خبرگزاری تقریب، مرکز استقبال، توزیع و پناه دادن به آوارگان سوری اعلام کرد که 1.7 میلیون آواره سوری از 9 کشور جهان از جمله ترکیه، لبنان و آلمان، خواستار بازگشت به وطنشان هستند. این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد که 142 پناهنده سوری از لبنان و از گذرگاههای یابوس و دبوسیه طی 24 ساعات اخیر به سوریه بازگشته اند و 288 نفر دیگر نیز طی...

1.7 میلیون آواره سوری خواستار بازگشت به وطن هستند1.7 میلیون آواره سوری خواستار بازگشت به وطن هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب، مرکز استقبال، توزیع و پناه دادن به آوارگان سوری اعلام کرد که 1.7 میلیون آواره سوری از 9 کشور جهان از جمله ترکیه، لبنان و آلمان، خواستار بازگشت به وطنشان هستند.

این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد که 142 پناهنده سوری از لبنان و از گذرگاههای یابوس و دبوسیه طی 24 ساعات اخیر به سوریه بازگشته اند و 288 نفر دیگر نیز طی 24 ساعت گذشته از دیگر مناطق سوریه به منازل خود بازگشته اند.

مرکز استقبال از آوارگان سوری، از اعلام آمادگی مقامات ترکیه برای کمک به بازگشت 250 هزار پناهنده سوری در ترکیه خبر داد و اعلام کرد که این مقامات در همین چارچوب مجموعه ای از اقدامات متعدد و هدفمند را برای ایجاد شرایط مناسب بازگشت آوارگان، در شمال سوریه انجام داده اند.

این مرکز همچنین اعلام کرد:یگانهای مهندسی سوریه، مأموریت خنثی کردن مین ها در استان حمص را ادامه می دهند و طی 24 ساعت اخیر 5 هکتار از اراضی این استان را مین زدایی کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟