خودکفایی و پیشرفت در کدام عرصه سجده شکر رهبر انقلاب را در پی داشت؟ +فیلم


خودکفایی و پیشرفت در کدام عرصه سجده شکر رهبر انقلاب را در پی داشت؟ +فیلم

ویدئویی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره خودباوری جوانان کشورمان در عرصه‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که خودکفایی در یکی از این عرصه ها سجده شکر ایشان به درگاه الهی را در پی داشت.

خودکفایی و پیشرفت در کدام عرصه سجده شکر رهبر انقلاب را در پی داشت؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملت ما از آغازین روزهای انقلاب اسلامی تصمیم گرفت تا این پیشه‌ و رسم غلط دوران طاغوت و نظام ستم‌شاهی را که اتکا و حیات اقتصادی و سیاسی ما به خارج از کشور و علی الخصوص آمریکا وابسته باشد را در هم شکند و به اصطلاح روی پای خود بایستد.

در طی این چهار دهه که از دوران انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد جوانان این مرز و بوم با درهم شکستن این دیدگاه که برای پیشرفت بایستی مورد حمایت آمریکا و اروپا بود، توانستند با اتکال به خداوند متعال و استعانت از ذات مقدس الهی و طلب یاری از ائمه معصومین(علیهم السلام) و تلاش و پشتکار فراوان و مطالعات شبانه روزی، در بسیاری از عرصه‌ها من جمله صنعت هسته‌ای و موشکی و نانوتکنولوژی و داروسازی و سلول‌های بنیادی و... در زمره‌ی کشورهای پیشتاز در سطح بین المللی باشند.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که رهبر انقلاب در آن ضمن برشمردن برخی از پیشرفتهای جوانان کشورمان در حوزه‌های مختلف، خودکفایی و پیشتازی در یک عرصه را به قدری خوشحال کننده دانستند که این نکته را خاطرنشان کردند که پس از مشاهده این اقدام جوانان، در پیشگاه الهی سجده شکر به جای آوردند.

برای مشاهده‌ی کامل سخنان رهبر انقلاب و دانستن اینکه پیشرفت در کدام حوزه موجب سجده شکر رهبر انقلاب شد شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می‌کنیم.

کد ویدیو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !