منتظر اتفاقات ناگوارتری در فصل سوم سریال Stranger Things باشید


منتظر اتفاقات ناگوارتری در فصل سوم سریال Stranger Things باشید

فصل سوم سریال Stranger Things تا تابستان دیگر از شبکه‌ی نتفلکیس پخش نخواهد شد و به همین خاطر، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه قول فصلی هیجان‌انگیرتر از قبل را می‌دهد. هدف دو فصل قبل سریال «چیزهای عجیب و غریب» (Stranger Things) در واقع نشان‌دادن فضایی تیره و تار با داستانی غیر قابل...

فصل سوم سریال Stranger Things تا تابستان دیگر از شبکه‌ی نتفلکیس پخش نخواهد شد و به همین خاطر، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه قول فصلی هیجان‌انگیرتر از قبل را می‌دهد.

هدف دو فصل قبل سریال «چیزهای عجیب و غریب» (Stranger Things) در واقع نشان‌دادن فضایی تیره و تار با داستانی غیر قابل پیش‌بینی در دهه هشتاد بود. داستان سریال Stranger Things از جایی شروع می‌شود که دختری با ذهن خارق‌العاده به همراه دوستان نوجوانش درگیر وقایعی همچون قتل و آدم رباعی توسط موجوداتی عجیب می‌شوند زندگی آن‌ها بطور کل زیرو رو می‌شود.

وقتی خبر ساخت فصل سوم سریال Stranger Things بصورت رسمی پخش شد، طرفداران این سریال از شنیدن این خبر خوشحال شده و همزمان با شنیدن وقفه یک ساله تا اکران فصل سوم در تابستان 2019 ناامید شدند. اما مانند هر سریال و برنامه‌های تلویزیونی دیگری، این توقف، انتظار تماشاچیان از سریال را بالاترخواهد برد. اگرچه خیلی از طرفداران ترجیح می‌دهند زمان بیشتری را برای صبر کردن سپری کنند و در مقابل اثری به یاد ماندنی‌تر دریافت کنند.

اما حالا دست‌اند در کاران سریال Stranger Things تصمیم دارند از توقف بین دو فصل به خوبی استفاده کرده و داستان را کمی ترسناک‌تر و تاریک‌تر جلوه دهند.
تهیه کننده این سریال «شان لیوای» (Shawn Levy) در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرد، با این‌که آخرین تریلر فصل سوم کمی خوش‌آیند و آرام به‌نظر می‌رسد، در واقع کامل اینطور نخواهد بود.

« اگر فکر می‌کنید در فصل سوم، یک تابستان شاد و آرام را در دنیای این سریال در پیش‌رو دارید، سخت در اشتباه هستید. چراکه داستان چیزی بیشتر از تریلر خواهد بود. البته این نیز درست است که تا حدی اتفاقات خوبی مانند جشنواره‌ی فرهنگی تابستانه را مشاهده خواهید کرد اما فصل سوم به مراتب ترسناک‌تر نیز خواهد بود.»

لیوای همچنین در ادامه تاکید کرد، با اینکه فصل سوم در سال 2018 پخش نخواهد شد، اما این یکسال ارزش صبر کردن برای فصل جدید سریال Stranger Things را دارد چراکه آن‌ها هم‌زمان بر روی فصل چهارم نیز کار خواهند کرد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
منتظر اتفاقات ناگوارتری در فصل سوم سریال Stranger Things باشید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...