5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!


مانند دیگر برندهای چینی، جیلی نیز یکی از شرکت‌هایی است که در بازار خودرویی ایران حضور داشته و محصولات این شرکت در سال‌های اخیر به بازار داخلی کشور راه یافته‌اند.

همانند دیگر برندهای چینی، جیلی نیز یکی از شرکت‌هایی است که در بازار خودرویی ایران حضور داشته و محصولات این شرکت در سال‌های اخیر به بازار داخلی کشور راه یافته‌اند. این کمپانی یکی از بهترین خودروسازان جمهوری خلق چین بوده و محصولات تولید شده توسط این برند، دارای فروش بسیار خوبی در بازار چین و دیگر بازارهای بین المللی هستند. در این مطلب به سراغ معرفی چندین نکته منفی در رابطه با عدم خرید یکی از محصولات جیلی در ایران به نام امگرند ۷ توسط برخی مشتریان می‌رویم و با نگاهی کلی به این خودرو، ۵ دلیل مهم برای آنکه جیلی امگرند ۷ نخریم را بیان خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

۱-بازار دسته دوم بد

یکی از مهم ترین دلایلی که می‌توان در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند ۷ از سوی برخی مشتریان عنوان کرد، بازار دسته دوم بد این خودرو است. همانند اکثر خودروهای چینی، جیلی امگرند ۷ نیز دارای بازار دسته دوم بدی است و برخی مالکان این خودرو برای فروش اتومبیل خود با مشکلاتی رو به رو هستند و هنگام فروش نهایی اتومبیل خود، با افت قیمت بسیار زیادی رو به رو خواهند بود.

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

۲-عدم اعتماد برخی مشتریان به محصولات چینی

یکی دیگر از مواردی که نه تنها در زمینه عدم خرید جیلی امگرند ۷ وجود دارد، بلکه در رابطه با دیگر خودروهای چینی نیز صدق می‌کند، عدم اعتماد برخی از مشتریان به خودروهای چینی است. بر این اساس، باید گفت که در بازار خودرویی ایران برخی از مشتریان همواره نظری منفی را راجع به خودروهای چینی دارا بوده و هیچگاه راضی به خرید اتومبیل‌های چینی نمی‌شوند.

در این رابطه، نمی‌توان به طور دقیق گفت که دلیل این عدم اعتماد چیست، اما مواردی همچون بازار بد فروش نمونه‌های دسته دوم، استهلاک و کمبود لوازم مصرفی این‌گونه خودروها بیشترین نقش را در عدم خرید آن‌ها از سوی برخی خریداران دارا است.

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

۳-خدمات پس از فروش ضعیف و عدم عرضه نمونه جدید

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند ۷ از سوی برخی مشتریان عنوان کرد، خدمات پس از فروش ضعیف و عدم عرضه نمونه جدید این مدل است. بر این اساس، می‌بایست گفت که نماینده رسمی کمپانی جیلی چین در ایران، جیلران نام دارد. اما این شرکت به اعتقاد برخی از مالکان خودروهای جیلی در کشور، در اکثر شهرها دارای نمایندگی فعال نبوده و تنها در شهرهای بزرگ کشور قادر به ارائه خدمات به مشتریان بوده و این امر به خودی خود باعث نارضایی دارندگان شده است.

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

همچنین، از دیگر مواردی که می‌توان در این بخش بیان کرد، عدم عرضه نمونه جدید امگرند ۷ توسط جیلران موتور به بازار خودرویی کشور است و متاسفانه همچنان باید شاهد نمونه‌های قدیمی این مدل در بازار داخلی باشیم. (لازم به یاداوریست که امگرند ۷ نیو فیس یکی از بهترین سدان‌های بازار چین بوده و ارزش خرید بالایی را دارا است)

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

۴-کیفیت متوسط چرم صندلی‌ها و سایر ادوات

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند ۷ از سوی برخی مشتریان عنوان کرد، کیفیت متوسط چرم صندلی‌ها و سایر ادوات این خودرو است. با توجه به گفته برخی مالکان این خودرو، میتوان گفت که چرم موجود بر روی صندلی‌های این مدل پس از کارکردی در حدود ۴۰ الی ۴۵ هزار کیلومتر، دچار افت کیفیتی تقریبا محسوس شده و دارای چین و چروک‌هایی می‌شود که این مشکل باعث نارضایتی دارندگان جیلی امگرند ۷ شده است.

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

۵-کمبود قطعات یدکی در بازار آزاد

سرانجام، به آخرین مورد در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند ۷ از سوی برخی مشتریان می‌رسیم که می‌توان این مشکل را کمبود قطعات یدکی و مصرفی این مدل در بازار آزاد عنوان کرد. با توجه به صحبت‌های مالکان این خودرو، تهیه برخی لوازم یدکی و مصرفی این مدل در بازار آزاد به خصوص در شهرستان‌ها سخت و در گاهی اوقات کمیاب است و در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل، باید از شهرهای بزرگ درخواست خرید قطعه برای این خودرو را انجام داد.

5 دلیل برای اینکه جیلی امگرند 7 نخریم!!

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟