مقابل جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن باید متحد شویم


مقابل جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن باید متحد شویم

کرج - ایرنا- امام جمعه موقت کرج با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: دراین شرایط حساس باید مقابل جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن متحد شویم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید فضل الله حسینی در جمع نمازگزاران این هفته نماز جمعه کرج افزود: جنگ امروز دشمنان علیه ایران یک جنگ تمام عیار اقتصادی با پشتیبانی رسانه ای بوده که هدف آن مایوس کردن مردم از نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن از جنگ نظامی خسته شده و در کشور فقیری مانند یمن در باتلاق گیر کرده است ، اظهارداشت: برای جنگ با ایران به این یقین رسیده اند که نمی توانند از راه نظامی وارد جنگ با ایران شوند لذا از مسیر تحریم اقتصادی و رسانه ای در میدان مبارزه با ملت ایران حاضر شده اند.
وی بیان داشت: دشمن در مرحله ناامیدی به سر می برد و ائتلاف سعودی، آمریکایی و صهیونیستی در باتلاق یمن گرفتار شده است.
حسینی با بیان اینکه استکبار حمله به ایران را در 2 شاخه اقتصادی و رسانه ای طراحی کرده است ، خاطرنشان شد: باید برای مبارزه با این جنگ مردم و مسئولان متحد شوند تا در این مبارزه به پیروزی دست پیدا کنیم.
وی یادآور شد: دشمنان از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی در خصوص ایران سیاه نمایی می کنند.
خطیب جمعه کرج تصریح کرد: از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی اعلام می کنند که ایران به بن بست رسیده است و تنها راه ایران مذاکره با آمریکا است زیرا از این طریق به دنبال ایجاد اختلاف و ناامیدی در بین مردم و بی اعتماد کردن آنها نسبت به مسئولان هستند.
حسینی افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن گره اتحاد بین مردم و مسئولان از جمله دولت هستند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
امام جمعه موقت کرج حمایت از اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن راهکارهای آن را ضروری دانست و اضافه کرد: در صورتی اقتصاد ایران تقویت می شود که در این راه اتحاد و همراهی وجود داشته باشد.
حسینی بیان داشت: ایران در نانو رتبه چهارم دنیا را دارد و در صنایع هسته ای در سطح بین الملل مطرح است اما باید فعالیت ها را بیشتر کرد.
وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و رسانه ای ایران باید متحول شود تا دشمن از این 2 بخش به عنوان نقطعه ضعف استفاده نکند، تصریح کرد: مجازات مفسدان اقتصادی موجب امیدواری مردم می شود لذا دستگاه قضایی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی با سرعت و دقت وارد عمل شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز کودتای 28 مرداد در ایران گفت: این کودتا لنکه ننگی برای سیاستمداران آمریکایی است.
امام جمعه موقت کرج با گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار داشت : این عزیزان در طول اسارت با تحمل سختی ها و شکنجه ها برای ایران افتخار آفریددند.
2819/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟