مجددا در پرونده رامین حسین پناهی درخواست اعاده دادرسی کردیم


مجددا در پرونده رامین حسین پناهی درخواست اعاده دادرسی کردیم

یکی از وکلای مدافع رامین حسین پناهی از ارایه درخواست اعاده دادرسی مجدد در خصوص پرونده موکلش به دیوان عالی خبر داد.

حسین احمدی نیاز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: درخواست اعاده دادرسی مقید به یک بار یا دو بار نیست و برهمین اساس مجددا درخواست اعاده دادرسی را نسبت به پرونده موکلم ارایه داده ام.

وی معتقد است: ایرادات شکلی عدیده‌ای در پرونده موکل وجود دارد و ما معتقدیم که در قانون آیین دادرسی کیفری خصوصا در ماده 474 این قانون دلایل متعددی وجود دارد و برهمین مبنا این رای شایسته رسیدگی مجدد است و ما معتقدیم که راهکارهای حقوقی وجود دارد و امیدواریم که گام های اساسی در این راستا برداشته شود.

احمدی نیاز با یادآوری اینکه موکلم از سنندج به زندان رجایی شهر منتقل شده است، گفت: امروز درخواستی را به قاضی ناظر زندان دادم تا به وضعیت پزشکی موکلم رسیدگی شود، زیرا موکلم از عفونت کلیه رنج می برد.

به گزارش ایسنا، احمدی نیاز 20 خردادماه به ایسنا گفته بود که پرونده موکلم به شعبه 38 دیوان عالی کشور ارجاع شده بود که متاسفانه شعبه مذکور بدون اخذ اصل پرونده استنادی، اعاده دادرسی را رد کرد و مجددا درخواست اعاده دادرسی خواهم داد، زیرا این حق موکل است تا دوباره درخواست اعاده دادرسی دهد و امیدوارم قضات دیوان مجددا با دقت بیشتری و با مطالبه اصل پرونده، اعاده دادرسی را قبول کنند.

رامین حسین پناهی در تاریخ دوم تیرماه سال گذشته در شهر سنندج دستگیر و در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به اتهام بغی محکوم به اعدام محکوم شد. رای پرونده حسین‌پناهی در شعبه ٣٩ دیوان عالی کشور تایید شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)